Arkadaşlar oyunda çıkabilecek yani en azından izlediğim trailerlara göre bir liste hazırladım:
1-)Oyun Fredbear's Family Dinner aldı bir restoranda gerçekleşecek.2-)Ana karakterimiz yine herzamanki gibi Freddy olacak.
3-)Oyun Fredbear Pizza'nın kuruluş tarihi olan 1978 sularında gerçekleşecek.
4-)Oyun haritasının, serinin diğer oyunlarında nazaran daha küçük olması bekleniyor. (Bunun sebebi ise olayın gerçekleştiği mekanın zaman çizelgesindeki ilk yerde olması daha sonraki yazılarda açıklayacağım.
5-)Oyunda eğer sürpriz bir karakter gelmezse karakterler yine:Freddy Bonnie Chicka ve Foxy olacak ama görünümleri çok değişik olacak kapak fotosundaki mesela Foxy olacak.
6-)youtube'a fnaf4 trailer yazarsanız karşınıza 4 trailer çıkıyor bunlar 1. 2. 3. 4 olarak dayandırılmış. Bu trailerları izlediğinizde anlıyoruz ki eski animatronikler bizden yardım istiyor (bir sonraki yazımda trailerları birer birer açıklayacağım)
7-)Oyunda yine ışık ve kapı sistemi olacak
8-)Ve geldik hepimizin merak ettiği şeye:Oyunun çıkış tarihi posterin altında yazdığı gibi 10. 31. 15 tarihin de çıkacak.
#Kapağa koyduğum fotoğrafın içine 3 adet easter egg gizlenmiş bunlar sırasıyla:
1-)Foxy'nin sol gözüne dikkatlice baktığınız zaman gözlerinde 87 rakamının yazdığını fark edebilirsiniz. Bu 1987 yılındaki ısırılma vakasında göndermedir ve bana göre bu rakamlar saldırmanın Foxy olduğunun kanıtıdır.Bu 87 rakamına bakmak için benim paylaştığım fotoya bakın.2-)Foxy'nın çenesi arasına NIGHTMARE (karabasan-öcü)yazmaktadır ki ben buna çok inanmadım
3-)Foxy'nin dilinin ucundan kancasına olan boşlukta ROAR yazmaktadır bu da bana pek inandırıcı gelmedi açıkçası neyse by.. #
!!!yazılan yazıda:özenti ya da herhangi bir telif ihlali yoktur. Sizin için tamamen güvenilir ve orijinal bilgiler bulmaya çalışıyorum.!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FNaF 4 Teorileri Ve Gizemleri
TerrorBu hikaye FNaF serisi hakkında kimsenin henüz bahsetmediği orijinal bilgiler kullanılarak yazılmıştır...