FNaF 4 Trailer 2 Hakkında

530 12 8
                                    

Eveett 2. Trailer hakkında konuşmanın zamanı geldi.İlk olarak bir müzik kutusunun sarılma sesini duyuyoruz.Sonra yine scottgames sitesine giriliyor ve mavi olan posterde Bonnie'yi görüyoruz.Bonnie'nin posterinin sol üst köşesinde; Was it me? (Ben kimim?)yazıyor. Bu sefer sol üst tarafta aynı bonnie gibi olan ama mavi renkli tavşanlı görüyoruz ekran oraya yaklaştıkça anlıyoruz ki bonnie korkudan titriyor. Ekran kararır ve ahşap bir zemine ışık tutulur telefon çalar (bu arada müzik kutusu calıyor)telefonu açarız ürkütücü derecede olan bir gülme sesi beraberinde boğuk bir ses bizimle konuşur. O sırada kamera ileri yönde hareket etmeye başlar.Ve ışte o anda Bonnie'yi (eski olan)görürüz.Animatronik yerde diz çökmüş bir şekilde, gözlerinde korku var, sol eli yerde sağ elini sanki bizden yardım istermiş gibi uzatıyor, tam o anda Bonnie'yi karanlığın içinden birşey çekiyor ve Bonnie korkuyla bağırıyor(jumpscare sesi)sonra videonun başındaki gülme sesi ve mavi renkli yazılarla:(yazının sol üst tarafında yine was it me? yazmaktadır)Out with the old in with the new...(arkadaşlar tam çeviremedim ama galiba şöyle oluyor:  "Dışaridakiyle eskiden yeni oluşan"gibi tuhaf birşey oluyor sizde bi çevirmeyi deneyin iyi bir sonuç çıkarsa yoruma atın...
Yeni bölüm gelecek... coming soon :)

!!!yazılan yazıda:özenti ya da herhangi bir telif ihlali yoktur. Sizin için tamamen güvenilir ve orijinal bilgiler bulmaya çalışıyorum.!!!

FNaF 4 Teorileri Ve GizemleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin