Golden Freddy The Bite Of 87

243 3 19
                                    

Arkadaşlar ilk başta teşekkür ediyorum.1000 okumayı geçmiş bulunuyoruz. :D

Videoda'dan çıkaracaklarımız:(bknz.medya)

1-)The Bite Of 87 olayı Foxy tarafından değil Golden Freddy tarafından gerçekleştirilmiştir.

2-)Çocuğun Golden Freddy'den korkmasının nedenleri:

A-)Sürekli olarak gülmesi

B-)Çocuğu sürekli takip etmesi

C-)Çocuğun girdiği odalara kendisi de girerek onu ve kendisini odaya kilitlenmesi

Bunlar birçok neden arasından en önemli olanları.

Benim Teorim:(Oyunun gidişatına göre değişikliklere uğrayabilir)

Gördüğünüz gibi partinin olacağı gün çocuğun yanında 4 kişi görüyoruz.Herbiri ayrı bir animatroniğin maskesini takıyor.
Ama sadece Foxy maskeli adam çocuğun yatağının altından çıkıyor.Buna yorumum şöyle:

Scott bize ilk olarak Golden Freddy'nin bu minigameslerde gerçeğini gösterdi ki biz onun gerçekten de Freddy Fazbears Pizza'da var olduğunu bilelim diye.Sonra çocuğun yatağının altından Foxy maskeli adamı çıkardı,biz The Bite Of 87 olayını çıkaranın Foxy olduğunu koşulsuz bir şekilde kabullenelim diye(zaten herkes öyle düşünüyordu)

Sonra Party'nin 1 gün öncesinde Golden Freddy'nin kostümünün ve iç iskeletinin bulunduğu bir odada çocuğu ağlarken gördük,Bence Scott bize bu minigames'ten sonra Golden Freddy ile gerçekten karşılaşacağımızı haber vermek istedi.

Son minigames'te(party günü) maskeli adamlar çocuğu zorla party odasına götürdüler ve Golden Freddy(2 yada 3 gece önceki minigames te gördüğümüz kostümlü adam değil gerçeği)çocuğu ısırıp öldürdü.Bunun sonucunda maskeli adamlar hem şaşırıp hem de korktukları için dönüp kaldılar.Bence bizim oyunda oynadığımız güvenlik görevlileri onlar... Neden mi?

1-)Çocuğun ölümünü görünce o sahne kafalarına kazınıyor.Ve bir daha unutamıyorlar...(Bana göre oyunda Golden Freddy'nin halisilasyonunu görmemizin nedeni bu olay yüzünden korkan maskeli adamları oynamamızdır...)
[Biraz karışık oldu sanki]

Evet bir sonraki bölümde devam edeceğim...
İyi FNaF 4 oynamalar...

!!!yazılan yazıda:özenti ya da herhangi bir telif ihlali yoktur. Sizin için tamamen güvenilir ve orijinal bilgiler bulmaya çalışıyorum.!!!

FNaF 4 Teorileri Ve GizemleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin