Vay arkadaşlar 100 okuma olmuşuz.Yazdıklarımı okuduğunuz için teşekkür ederim
Arkadaşlar geçtiğimiz günlerde scottgames adlı(okuyanların en iyi bildiği siteye)yeni bir resim konuldu.Resim hakkında youtube'da herkes saçma sapan ve değişik yorumlar paylaşılmış...
Benim yorumum ise şöyle:#-)Resimde sahne ışığının gösterdiği yöne bakarsak(mantıken)mor bir şapka ve papyon görüyoruz.
1-)İlk bakınca WTF? Diye düşünebilirsiniz.Ama FNaF 2'yi oynayanlar ve çeşitli easter egg'ler hakkında araştırma yapanlar bu mor şapka ve papyonun 2.oyundaki Shadow Freddy'e ait olduğunu düşünebilirler...
Bu doğru bir düşünce yapısı.En azından oyun çıkana kadar...
2-)Bir başka düşünceye göre ise bu şapka ve papyonun 4.oyuna eklenecek bir karakter hakkında bize önceden verilen bir ipucu olması.
Bana sorucak olursanız 2. Teori daha mantıklı geliyor.Çünkü:
1-)Bu eklenme ihtimali olan bir karakter olabilir
2-)Neden Scott Cawthon ilk 4.oyunun çıkacağını haber verip sonradan 2.oyundan kalma birşey yayınlansın ki???
3-)Belki de bu yeni eklenebilinecek karakter Golden Freddy gibi olabilir.Çünkü Scott bize 4.oyunda şu ana kadar ana karakterler dışında(Freddy,Bonnie,Cihica,Foxy)yeni bir karakter geleceğini daha duyurmadı...
4-)Bir de şöyle bir şey var; 4.oyunun Freddy'li olan posterlerinde Freddy'nin elindeki şapka siyah mor değil...Bu da mor şapka ve papyonun asıl Freddy'ye ait olması ihtimalini çürütüyor...
Sonuç olarak Scott'tan trailer gelene kadar bu teori askıda kalacak.
!!!yazılan yazıda:özenti ya da herhangi bir telif ihlali yoktur. Sizin için tamamen güvenilir ve orijinal bilgiler bulmaya çalışıyorum.!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FNaF 4 Teorileri Ve Gizemleri
TerrorBu hikaye FNaF serisi hakkında kimsenin henüz bahsetmediği orijinal bilgiler kullanılarak yazılmıştır...