FNaF 3'te Purple Guy Ne Yüzünden Öldü?

313 11 12
                                    

Merhaba arkadaşlar bugün size purple guyın neden oldügü hakkında yeni bir açıklamam var:
A-)Oyunun hikâyelerinden birinde purple katil çocukları kostümlerin içine sokup ölduruyordu.
B-)Kendisi de çocukları öldürmek için kostumlerden birinin içine girdi
C-)Bu olayların bir daha yaşanmaması için pizzacı da bazı önlemler aldı.
D-)Mesela robotlardan 2'sinin iç iskeletini değişik tasarlamak gibi
E-)Bunu nereden mi biliyorum? FNaF'in wiki sayfasında yazıyor.
F-)Golden Bonniede bulunan iç iskelette bir farklılık vardı.içinde normal bir iskelet vardı ama dış kostümün hemen altında çelikten bir katman daha var.Bu katman sayesinde(bunu bir kapan misali olarak düşünebilirsiniz... )kostüm hem çok ağır oluyor hem de içindeki kapan sistemini bilen için de caydırıcı oluyor.bu kostume girdiğiniz zaman çelik parçalar sizi sikistiriyor ve civarındaki minik dikenler size batıyor.Kurtulma şansı var ama çok düşük oluyor.
G-)3. Kuyunun son minigamesine bakarsak purple g. 5 ölü çocuğun ruhlarinda korktuğu için kaçıyor yolda gördüğü golden bonnie iskeletini giriyor(daha önceden girdiği için iç iskelet çıkarılmıştı ama çıkartılamayan çelik kısım duruyor)purple g. kostümün içindeki öldürücü kapanın varlığını bilmesine rağmen onun içine giriyor ve ölüyor...
Benim teorim böyle.Daha fazla teori için takipte kalın... :D

!!!yazılan yazıda:özenti ya da herhangi bir telif ihlali yoktur. Sizin için tamamen güvenilir ve orijinal bilgiler bulmaya çalışıyorum.!!!

FNaF 4 Teorileri Ve GizemleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin