Şu ana kadar yayınlanan 4 trailer'a göre çıkarılabilinecek 2 teori var bunlar:
1. Teori;Eski animatronikler yeni animatroniklerden korktukları için intihar ediyorlar.Bu intihar sahnelerini ise(bonnie'nin videosu hariç o yakalandı.)bizden yardım istemek için çekiyorlar...
2. Teori:İlk olarak kaçmaya çalışan animatronikler yeniler tarafından yakalanır zorla kendilerini öldürürler.Bence yeni animatroniklerin asıl istediği biziz. Buna göre biz gizemlere meraklıyız ve ayrıca orada çalışan nöbetçiyiz.Böyle bir hareketle yeni animatronikler bizi kendilerine çekerek öldürmek istiyorlar...
Neden öldürmeye çalıştıklarını da yeni trailer gelmezse oyun çıktığı zaman oynayarak göreceğiz ☺
Üstünde hala çalışıyorum belki de atladığım birşey vardır...Bu arada 1.Bölümü yazarken size Foxy'nin fotoğrafında NIGTMARE ve ROAR yazdığında pek inanamadığımı söylemiştim.Ama gerçekmiş NIGTMARE yazısı için üstte paylaştığım negatif fotoğrafta çenesinin arasına bakın. ROAR yazısı için ağzının sonundan kancaya doğru olan boşluğa bakın orada bir koyuluk görürsünüz zaten...Mutlu kalın.
!!!yazılan yazıda:özenti ya da herhangi bir telif ihlali yoktur. Sizin için tamamen güvenilir ve orijinal bilgiler bulmaya çalışıyorum.!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FNaF 4 Teorileri Ve Gizemleri
HororBu hikaye FNaF serisi hakkında kimsenin henüz bahsetmediği orijinal bilgiler kullanılarak yazılmıştır...