Merhabbaaaaaa
Nasılsınızzz güzellikleriiimm
Yenii birrrrr bölümle geldiiimmm
Siizziin içinn sargılı parmağımlaa yazdıımm veee atıyoruumm
Tiktok veya instagramdan neler yapabileceğinizi biliyorsunuz artıkk
Tiktok:laydavekitaplariiii
İnsta:laydaavekitaplariiii
İnsta:kendihalindebiryazaarİyi okumalar ciğerpareleriim 🍷
~
Şuan nerdeyim biliyormusunuz ?
Naz ile buluşacağımız yerdeyim. Şuan hepiniz bana sövüyor olabilirsiniz ama birşeyler tabiki olacaktı. Biraz oturduktan sonra karşıdan gelen Naz ile birlikte ayağa kalktım birbirimize el tutuşturduktan sonra ben banka otururken o da banka oturmuştu. Birazcık ikimiz arasında sessizlik olurken ikimiz de etrafımızı
izlemiştik-Ee alparslan nasılsın ?
-İyiyim sen ?
-İyi yani. Seni gördüm daha iyi oldum
-Sevindim
-Bende beni kırmayıp geldiğin için sevindim
-Neden geldiğimi bilmiyorum
-Anlıyorum
Yine ikimizin arasında uzun bir sessizlik olunca telefonumu çıkarıp telefonumla ilgilenmeye başladım. Wattpad'e girdiğimde güzelimin yeni bir bölüm attığını gördüm
Uzak diyarların birinde bir kraliçe yaşarmış. Bu kraliçe o kadar güçlüymüş ki kimse onun karşısında duramazmış. Kraliçe aşkı olan inancı bittiğinden dolayı asla herhangi bir erkeğe aşık olmamış. Bir gün yine kraliçe kendi kendine sarayında otururken kapı çalmış. Kapıya "gel." emri verdikten sonra içeriye bir uzun boylu esmer bir adam girmiş. Kraliçe o an o adama baka kalmış. Kendini topladıktan sonra adamın gözlerinin içine bakarak "Ne istiyorsun." demiş. Adam kraliçeye bir adım gelerek "Kraliçem siz bize bu ülkeyi verdiniz ben de sizin adınıza bir iyilik yapmak istiyorum." kraliçe şaşırmış demiş ki "Ben nasıl ülkeyi verdim ülke zaten bizimdi herhangi bir savaş olmadı ya da benim bilmediğim bir iç savaş mı var?" hemen adam kafasını iki yana sallayarak kraliçeyi bir adım daha gelmiş "Haşa kraliçem size karşı gelen asla olmaz, olamaz da çünkü herkes sizin kudretinizden sizin gücünüzden korkar ama sizin güzelliğiniz dillere destandır sizin için yaptığımız her şey çok azdır ve izin verin size bir iyilikte ben yapayım." adam bir adım daha gelirken kraliçeye kaşlarını çatarak "Dur orada." diye bağırdı adam bunu dinlemeyerek bir adım daha geldi ve kraliçenin iyice yakınına gelmişti kraliçe korkmasının yanı sıra şu anda sarayda kimsenin olmamasına şaşırmıştı çünkü şu anda bağırması ile beraber bütün herkesin başına toplanması gerekiyordu. Kraliçe o an aklından acaba bu bir suikast mı ? biri benim canıma mı kast etmek istiyor ? diye düşündü. Ardından adama tekrar dönerek "Dur orada. sakın bana yaklaşayım deme Aksi takdirde cezanı çok ağır şekilde alacaksın." demiş adam kraliçeyi dinlemeyerek bir adım daha gelmiş "Sana orada durmanı söylemiştim." diyerek tekrar bağırmış kraliçe. Kraliçenin ardından bir kişi çıkarak adama bağırmış ve mızrağı ona doğru fırlatmış "Benim olanı alırsan senin azrail'in olurum."
Hikaye şaşkınlıkla bakarken bir yandan da Nazın yanındaki yansımasını izliyordum Evet şu anda bankta oturuyorduk ve Eskiler belki önümüzden geçip gidiyordu Peki size nazlananlarımı anlatayım mı Hadi biraz eskiye gidelim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙺𝙾𝙼𝚂̧𝚄 𝙺𝙸𝚉𝙸 (𝚃𝚊𝚖𝚊𝚖𝚕𝚊𝚗𝚍ェ)
ActionBen Nisa. Nisa Koçyiğit. Wattpad adlı platformda sözler yazıp paylaşıyordum. Nerden bilebilirdim ki beni seven okuyucumun komşum olduğunu? Annelerimiz sayesinde tanışacağımızı ve bu tanışmayla beraber getiren felaketleri. Biz bunları yaşadık. Si...