Selamlar her kese.Uzun bir aradan sonra hikayemin diğer bölümlerine devam ediyorum. Bu bölüm çok heyecanlı bir bölüm, bence sıkılmadan okuyacaksınız. İyi okumalar dilerim şimdiden!
Ekrem'e sinir olarak eve döndüm. Serpil'e mesaj attım.
-Selam Serpil, nasılsın?
-Selam Serap, iyi senden naber?
-Kötü
-Niye? Bir şey mi oldu?
-Evet, sen Ekremin benimle konuşmak istediğini söyledin ve ben de mesaj attım, seni kırmak istemedim. Ama bir daha herhangi bir çocuğun benimle konuşması için aracı olma.
-Ne yaptı Serap?
-Ne yaptığını söyleyeyim Serpil, çocuk guya beni seviyormuş, beni ne zamandır evime kadar takip ediyormuş, kaçıncı katta oturduğumu bile biliyor.
-Yok artık. O kadar saplantılı mı?
-Şimdi değil, ağzının payını verdim o serseriye.
-İyi yapmışsın ve tamam, aracı olmam.
-Sevinirim Serpil.
Bu konuşmadan sonra nasıl iyi hale gele bileceğimi düşündüm ve evimizin yakınlığındaki parka indim.Hava çok güzeldi.O kadar gezdim ki, sonunda yoruldum, bir bank'ta oturmaya karar verdim.Boş bir bank bulduktan sonra oturdum ve telefonumu açıp biraz oyun oynadım, reklam geldi, bir savaş oyununun reklamıydı. Kendi-kendime:"Eve gidince şu oyunu indireyim, bakalım nasıl bir oyunmuş."
Bu merakla eve gitmek için hızlandım. Eve geldim,odama geçtim ve telefonumu açarak o oyunu indirmeye başladım. İndirildiği sırada ben de üstümü değiştirdim.
Oyun indirildi. Oyun reklamdakinden daha farklıymış, ama güzel oyuna benziyor. Farklı krallıklarda kendi kalen oluyor, gelişerek savaşıyorsun ve oyun onlayn, bir sürü arkadaş edine bileceğim😁kulüpler varmış,ama kalem seviye 3 olmak zorundaydı, ben de hemen kalemi seviye 3 yaparak bir türk kulübüne katıldım, bir sürü kişi vardı kulüpte.
Benden bir kaç yaş büyük çocuklar da oynuyordu ve 2 erkek, 2 kız daha samimiydi. Onlar Kaan, Mine, Elif ve Ardaydı. Kaan 15,Mine 15,Elif 16 ve Arda 16 yaşındaydı. Arda'yla Elif sevgiliydi ve benim bundan haberim yoktu.Arkadaşlar, bu gelecekteki bölümlerin bir başlangıcı ve Serap'ın hayatındaki zorlu ve güzel olayların bir başlangıcı, sizden ricam yazdığım bölümleri okuyup oylamanız ve eğer beğenirseniz yıldızlamanız. Seviliyorsunuz Wattpad okucuları💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hayat bir yol,bense onun yolcusu
Aventura11 yıl önce başladı her şey.Peki Serap nasıl her şeyi başardı?nasıl psikolojik sorunlarını halletti?Nasıl güçlü durdu? Öğrenmek ister misin?Öyleyse tıkla ve okuyarak öğren😉