9. you're beautiful, and you have nothing to do with ordinary

287 45 20
                                    

,,Do hajzlu, ty jsi vlastně panic

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Do hajzlu, ty jsi vlastně panic."

Ten kluk mě dokázal přivést do rozpaků nesmírně snadno, ale i když jsem ho měl neskutečně rád, tak byly chvíle, kdy jsem ho nenáviděl zároveň.

,,A nechceš to říct ještě hlasitěji? Tamta holka na konci chodby tě neslyšela." řeknu.

Kdyby měl nějakou bublinu a absolutně se nezajímá o to, co vysloví a především tedy kde.
Mně bylo krapet trapně, partička z nižšího ročníku, která procházela kolem nás, nejenom, že ho slyšeli, ale též se po tomto zjištění otočili.

,,Však to je rozkošné, ale nech mě hádat." promluví.

Předčasně jsem přimhouřil svoje oči, jelikož mi bylo jasné, že vysloví nějakou perličku, která tu situaci ještě více zhorší.

,,Neměl jsi sex, protože jsi se bál, že tvůj penis přimrzne k té osobě."

V sekundě jsem se zastavil na školní chodbě a nevěřícně ho pozoroval.
Jakmile si všiml, že již nejdu vedle něho, tak se zastavil, otočil se, ale mému nynějšímu výrazu nevěnoval pozornost a nadále gestikuloval.

,,A nebo, chceš zůstat panicem celý život a raději si užiješ druhou stranu." dodá.

Neměl jsem slov, můj mozek přestal fungovat a kdyby nestihl zpracovat jeho věty.
Taehyung mi byl schopný předvést dvě stránky, někdy byl velice laskavý, vyspělý a inteligentní, ale někdy naopak infantilní, sprostý a rádoby vtipný.

,,Vlastně obojí, že? Trefil jsem to?" optá se.

Byl mimo, vůbec se nezarazil a pokračoval dál, kdybychom se bavili o počasí.

,,V tuhle chvíli tě fakt nesnáším." odpovím.

Ovšem to uhádl, ale sám si toho byl vědom a mám pocit, že mě jenom škádlil, protože o mně věděl více, než kdokoliv jiný a též si byl vědom toho, že jsem neměl možnost si s někým navázat vztah.

Zasmál se a přistoupil ke mně, poupravil můj batoh, který mi padal z ramen a následně se svým ukazováčkem drknul do mého nosu. 

,,Nelži mi, Jungkookie, nejde ti to."

Zakroutil jsem hlavou a raději se rozešel opět dopředu, abychom mohli opustit školní budovu.
Dneska překvapivě svítilo sluníčko, byla zima, foukal studený vítr, ale obloha byla blankytně modrá.

,,Když už jsme u toho, tak se pochlub se svými zážitky." řeknu.

Před měsíci bych se neopovážil se ho na to zeptat, ale náš kamarádský vztah mi připadal čím dál, tím více klidný a uvolněný.
Nebál jsem se s ním mluvit, přestal jsem hlídat svá slova a musím uznat, že tenhle pocit mi chyběl celý život.

Taehyung mě jemně chytnul na boku, aby mě popostrčil na druhou stranu, když jsme se dostali na parkoviště, kde kolem nás projíždělo auto.

,,V sedmnácti jsem měl sex s jednou dívkou, došlo mi, že to bylo odporné a jsem gay, rok na to jsem měl vztah s klukem, ten mě podvedl a teď jsem tady, šťastný jako blecha kráčející po tvém boku." řekne.

SNOW FLOWER/ taekookKde žijí příběhy. Začni objevovat