...
önce çiftleri yazacağım, 'neden şu çift yok' yorumu görürsem silerim. okumak istemiyorsanız, shipleriniz uyuşmuyorsa lütfen çıkın ficten.
çiftler;
hyunlix
chanin
seungsung
minmo
changjuntürleri;
felix - delta
hyunjin - vita
chris - alfa
jeongin - vita
jisung - alfa
seungmin - omega
minho - delta
momo - omega
changbin - alfa
yeonjun - omegayaşları;
chan, minho ve changbin - 27
felix, jeongin ve jisung - 26
yeonjun - 25
seungmin ve momo - 24
hyunjin - 23bölümlerin açıklaması; italik yazılar geçmiş zamana ait anılar, normal yazılar ise şimdiki zamana ait anılar. her bölümde geçmişten biraz biraz bahsetmeyi düşünüyorum. bu duruma nasıl geldiler, nasıl ayrıldılar onu anlatacağım. geçmiş anılar bitince de tamamen bugüne odaklanarak devam etmeyi planlıyorum
- visal, kavuşma demektir
- bu ficte pasif türlere 'anne' diye sesleniliyor. yani erkeğe anne mi denir demeyin. anneliğin cinsiyete bağlı olduğunu düşünmüyorum, o yüzden bu ficte çocuklar pasif ebeveynlerine anne diyor
- deltalar en güçlü kurtlardır, ondan sonra ise sırasıyla alfalar, betalar ve omegalar geliyor. vita türü nadir bir tür olduğu için az bulunuyor, en pasif tür ise vitalardır
...
"Of Chris! Yine mi salonda seviştiniz siz?"
Felix gülerek girdiği salondan iğrenerek çıkarken Jeongin gülmüştü. Yanında yatan bedenin kolları arasına girip kafasını ona çevirdi. Yanağını göğsüne sürttüğünde Chris kafasını eğdi. Burunlarını birbirine sürtüp gülümsedi.
"Kedi misin sen?"
Sevgilisinin üstüne çıkıp dudaklarına küçük bir öpücük bıraktı Jeongin. "Kedi olmamı mı isterdiniz Bay Bang?"
"Hm, hayır. Sevgilimin çok yönlü olması hoşuma gidiyor." Kafasını biraz kaldırıp tekrar dudaklarını birleştirdi. Küçük bir öpücükten sonra tekrar ayrıldı. Kafasını yastığa koyup elini Jeongin'in yanağına koydu. Baş parmağı kızaran yanağını severken Jeongin gözlerini kapattı.
"Sevgilimin bazen kedi gibi olup, bazen de aslana dönüşmesini seviyorum."
Jeongin kıkırdayıp göğsüne yattığında iki elini de beline sardı. Sırtı Jeongin'in tırnak izleri yüzünden acısa da bu acıdan memnundu.
"Ben duşa giriyorum! Çıkana kadar o salonu toparlayın!"
Kapıdan gelen Felix'in sesiyle ofladı Jeongin. "Neden beraber yaşıyorsunuz siz ya? En önemlisi bu deltayla nasıl anlaşıyorsun sen?"
"Şu an salonu dağınık gördüğü için agresif, yoksa sinirli bir insan değildir."
"Sinirini Hyunjin alıyordur onun." Jeongin'in göz devirerek söylediği şeye Chris kahkaha atıp Jeongin'in saçlarını sevmeye başladı.
🍁
"Hyung Yeji ağlıyor bakar mısın?" Hyunjin bir yandan hazırlanırken diğer yandan da kızına yetişmeye çalışıyordu ama bu şu anlık mümkün değil gibiydi. O yüzden Yeonjun'dan yardım istemişti.
Yeonjun yatakta yatan bebeği kucağına alıp tombul yanaklarını öptü. Yeji sonunda birinin onu almasıyla susarken annesine baktı. Makyaj masasına oturmuş bir şekilde saçlarını yapıyordu. Kahverengi saçlarına minik minik yıldızlar takmıştı. İki yaşına henüz yeni girse de annesinin yıldızlara olan takıntısını fark edebiliyordu. Evin her yerinde yıldız şekilli aksesuarlar vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
visal | hyunlix
Fanfictionİki yıldan fazladır ayrı olan eski sevgililer, ailelerinin verdiği davet sayesinde tekrar bir araya gelir. Ancak birinin bilmediği çok büyük bir sır vardı ortada.