...
"Hyunjin!"
Hyunjin elindeki dosyaları masaya koyarken kendisine seslenen Seungmin ile arkasını döndü. Seungmin sinirle Hyunjin'e yaklaştı.
"Felix'e ne söyledin?!"
"Hiç bir şey söylemedim.. Bugün konuşmadık bile."
"Jisung ve Felix kavga ediyor!"
Hyunjin'in dudakları şokla açılırken arka bahçeye baktı. Gerçekten kavga ediyorlardı. Birbirlerinin yakalarını tutmuş bağırışıyorlardı. Koşarak bahçeye çıktığında Felix Jisung'un yakasını bıraktı. Kendi yakasında ki elleri de itti.
"Bir daha o sikik ağzından bunlar çıkmayacak duydun mu beni?!"
Arkasını döndüğünde ona dolu gözleriyle bakan sevgilisini gördü. Hızlı adımlarla ona yaklaşıp elini tutarak arkasından sürükledi.
"Felix dosyalarım!"
Felix tek kelime etmeden az önce geçtiği masaya dönüp Hyunjin'in dosyalarını aldı. Tekrar onu sürüklemeye başladığında Hyunjin ses çıkartmıyordu. Üst katta ikisinin olan odaya çıkartıp içeri soktu. Arkadaşlarıyla ortak kullandıkları bir ev olduğu için her çifte özel bir oda vardı.
Hyunjin'i duvara yaslayıp dudaklarına kapandığında dosyaları gözleri kapalıyken yanda ki masaya bıraktı. İki elini birden sevgilisinin beline sarıp kendine bastırdı hemen. Hyunjin onun hızına yetişemese de ayak uydurmaya çalışıyordu.
🍁
yejiye sticker almayı unutmayınn
hyunjin
manzaram aynen bu şekil
jisung
çok iyi anlaştılar değil mi?
söylediğimiz gibi
hyunjin
evet
alfa ve delta arasında bağ oluşmuş
chan
ne yapıyorsunuz şimdi
hyunjin
yeji 3 gündür hastaydı
bugün biraz iyi olunca hava alması için çıkarmak istedim
alıp sahile getirdi bizi
yejinin başından ayrılmıyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
visal | hyunlix
Fanfictionİki yıldan fazladır ayrı olan eski sevgililer, ailelerinin verdiği davet sayesinde tekrar bir araya gelir. Ancak birinin bilmediği çok büyük bir sır vardı ortada.