...
"Neden bana bakıyor herkes?" Hyunjin gerilerek etrafına bakarken elinde hissettiği soğuk elle gözlerini kırpıştırdı.
"Bebeğim mezuniyet balondasın ve okul birincisi sensin. Tüm gözlerin kimde olması gerekiyor bu durumda?"
Felix'in boğuk sesi dikleşmesini sağladığında elini bıraktı. Kürsüye çıkarken müdür ona diplomasını ve ödülünü verdi. Hyunjin herkesin onu izlemesini göz ardı etmeye çalışıyordu ama olmuyordu. Felix'e döndü bakışları. Sevgilisinin gururlu ve destekleyici bakışlarından güç alarak gülümsedi narince. Daha sonra mikrofonu kendi boyuna göre ayarlayıp boğazını temizledi.
"Öncelikle teşekkür etmek istiyorum. Beni her zaman destekleyen ve yanımda olan aileme, öğretmenlerime ve arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Ama herkesten önce erkek arkadaşıma teşekkür etmek istiyorum." Bakışları sevgilisini buldu tekrar. Felix'in gülen yüzü ona iyi geliyordu.
"Her daim benim yanımda olduğun için, bana güvendiğin için teşekkür ederim. Her çöktüğümde usanmadan beni kaldırıp güç verdiğin için teşekkür ederim. Sen yanımda olmasan muhtemelen şu an buraya çıkıp okul birincisi olduğum için konuşamayacaktım. Seni seviyorum."
Herkesin önünde eğildikten sonra kepini düzelterek kürsüden indi. Hızlıca sevgilisine koşup kucağına atladı. Etrafından gelen onlarca alkış sesiyle utanıp kafasını Felix'in boynuna gömdü.
🍁
Lee Felix, üstünde ona çok yakışan lacivert takımla içeri girmişti. Kulak hizasına gelen siyah saçlarını iki eliyle arkaya atmış, masadakilere gülümsemişti.
Hyunjin nefesinin kesildiğini hissettiğinde hızlıca önüne dönüp suyundan bir yudum aldı. Onu gördüğü an nefesinin kesilmesine alışıktı ama uzun süre sonra tekrar aynısının olmasını beklemiyordu. Vitasının hala ona deli gibi aşık olduğunu biliyordu.
Nefesleri teklerken kızından ses gelmesiyle ona döndü. Yeji minik elleriyle gözlerini ovuşturuyordu. Göz etrafının tahriş olmaması için ellerini çekip üstüne eğilerek öptü. Yeji esnedikten sonra ağzını şapırdatarak arabasında yan döndü. Tekrar uykuya dalacakken yan taraftan gelen bir kaç bağırışla gözlerini kapattığı gibi açtı. Herkes Felix'e sarılıp bağrışırken Yeji sesten rahatsız olarak ağlamaya başladı. Hyunjin onu kucağına aldığında bile susmayınca sandalyesinden kalkarak tuvaletlerin olduğu tarafa yürümeye başladı.
"Gelmemi ister misin Hyunjin?"
"Gerek yok Minnie. Sadece sakinleştirip geleceğim."
Seungmin kafa sallayarak Felix'e döndüğünde Hyunjin hızlı adımlarla salondan çıktı. Bir alt katta bebek bakım odaları olduğu için dikkatlice aşağı indi. Yeji'nin bezinin temiz olduğunu biliyordu, yaklaşık on dakika önce kontrol etmişti. Ayrıca aldığı kötü bir koku da yoktu. Sadece korkmuştu. Bakım odasına girdiğinde Yeji sakinleşerek annesine baktı.
"Çok mu korktun bebeğim?"
"Bağırıyorlar anne."
Hyunjin gülümseyerek kızının yanağını öptü. Bir beş dakika kadar kızıyla ilgilenip odadan çıktı. Çıktığı an birine çarpmasıyla gözleri şokla açıldı. Eli hızla kızının kafasına gitti. Yeji kaşları çatık bir şekilde karşısında ki adama bakıyordu.
"Siktir!"
Felix kafasını kaldırdığında gördüğü iki bedenle kaşlarını indirdi. Gömleğine bulaşan lekeyi temizlemeye çalışıyordu. Jisung arkadaşına sarılırken elinde ki kolayı üstüne dökmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
visal | hyunlix
Fanfictionİki yıldan fazladır ayrı olan eski sevgililer, ailelerinin verdiği davet sayesinde tekrar bir araya gelir. Ancak birinin bilmediği çok büyük bir sır vardı ortada.