...
"Sevgilim!"
Hyunjin koşarak önünde ki Felix'e seslendi. Felix okulun bahçesinde arkadaşıyla geziniyordu. Profesörleri erken bitirmişti derslerini ama bir saat sonra başka dersi olduğu için eve gidememişti.
Felix arkasından gelen tanıdık sesle beklemeden arkasını döndü. Ona doğru koşan Hyunjin'i gördüğünde tebessüm ederek kollarını açtı. Vitası kolları arasına girdiğinde de onu sarıp boynunu öptü hemen. Hyunjin huylanarak gülüp geri çekilmeye çalıştığında da izin vermedi.
Felix'in arkadaşı daha sonra konuşabileceklerini söyleyip uzaklaştığında Felix bebeğinin dudaklarına kapandı. Hyunjin duyduğu özlemle karşılık vermeye başladı. Nefesi tükenene kadar ayrılmadı sevgilisinden.
"Hoş geldin bebeğim."
Hyunjin kıkırdayarak alnını Felix'in omzuna yasladı. "Evde canım sıkıldı, çözecek testte bulamadım. Sonra bugün geç geleceğin aklıma geldi. Bende hızlıca yanına gelmek istedim."
"İyi yaptın." Hyunjin'in omzuna bir öpücük kondurdu. "Son derslerim bir saat sonra başlayacak. Bir saat boyunca vitamla ilgilenebilirim."
Hemen yanlarında ki banka oturup Hyunjin'i de yanına çekti. Yan bir şekilde oturup bir bacağını Hyunjin'in arkasına koydu. Sevgilisini göğsüne yaslayıp boynunu öptü. Hyunjin sırtını bir kaç kez hareket ettirip rahat bir pozisyon aldığında Felix ellerini beline sardı.
"Biliyor musun bugün sana pasta yaptım." Hevesle söylediği şeyden sonra kafasını arkaya atarak Felix'e baktı. Anında göz göze geldiler. "Akşam eve gidince beraber yiyelim mi?"
"Yiyelim tabi ki. Bebeğim bana pasta yapmış, yemez miyim hiç?" Kafasını Hyunjin'in boynuna gömüp burnunu sürttü bir kaç kez. Vitasının kokusunu içine çekip dudaklarını yasladı tenine.
"Bebek kokulum benim."
🍁
aldım kabul ettim 777
minho
bu grubu zortlatma zamanımız gelmiş
changbin
felix geldiğine göre zortlatmamız lazımdı zaten
felix
beni mi beklediniz enayiler
chan
e tabi
amerikadayken fazla konuşamıyoduk bile
felix
sürekli çalışıyordum ne yapayım
jeongin
bişi yok bişi yok
artık burdasınn
felix
kısa bir süre*
jisung
moral bozma sikik
felix
e doğrular
jisung
yok doğru
zaten seni çok özledim
seungmin
jisung benim başımı şişirmezsin artık sevgilim
dimi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
visal | hyunlix
Fanfictionİki yıldan fazladır ayrı olan eski sevgililer, ailelerinin verdiği davet sayesinde tekrar bir araya gelir. Ancak birinin bilmediği çok büyük bir sır vardı ortada.