yurt

175 17 1
                                    

Uyu!Uyu! Uyu! Uyu! olmuyor uyuyamiyorum artık uyumak istiyorum olmuyor olmuyor olmuyor deniyorum deniyorum olmuyor.Yatakta diğer tarafa döndüm.en sonunda pes etti kalktım ranzadan indim.Buket e baktim mışıl mışıl uyuyor hayır anlamıyorum nasıl uyuyabiliyor.Buket e bakmayı bırakıp odanın pencere pervazina oturtup düşündüm burdan sonrasında ne olacak diğer haftaya onsekizime giricem vee mutlu son yurtta kıçıma tekmeyi basacaklar nerede kalicam eğitimime devam edebilecek miyim tek başıma neler gelicek başıma aceba... asıl soruya gelelim uyuyp uyanmamak için bir omuz bulabilecekmiyim? Buket in srsiyle düşüncelerimde ayrıldım." Şeyma uyandın mı? " Buket sorduğun soru soru yavrum senin "yok Buket uyanmadım hala uyuyorm bn aslinda gözlerim açık uyurum" Buket cevabıma karşılık göz devirmekle yetindi." Hadi kahvaltıya inelim fikroş papağanı gelmeden" dedi fikroş bizim yurt müdüresi aynı zaman da alarmdır kendisi kadın hergün farklı farklı renkler giğip papağan gibi sesiyle bizleri uyandırmakta bir numara .yurtta her odada iki kisi kaliyor bizde cocuklugumuzdan bu yana Buket le ayni odada kaldik odala küçüktü ama sığıyoruz iki katli bir ranza üstte ben altta buket kaliyor kitaplik iki gardorap ortatda da iki kisinin çalışabileceği kare bir masa ve iki sandalye var.Buket isini halledip yüzünü yıkamak için lavovaya gitti bende yatağımı toplayıp üzerimdeki kareli pijamalarımdan kurtulup siyah kotumu üzerine de kırmızı tişörtümü geçirip aşağıdaya yüzümü yıkamaya indim.Lavaboda Buket i göremedim muhtemelen kahvaltıya inmiştir.Aynada ki yansimama bakıp burnumu kırıştırdım mavi gözlerimin etrafları kıp kırmızı her sabah aynı mesele çok bitkin düştüğüm zamanlar uyku hapı alıyorum.

unutulmayanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin