Yorum ve votelerinizi istiyorum arkadaslar hikaye hakkinda yorum yapinki hatalarimi anlayayim ve yukarıda çarpıştığı çocuk var.
Uyandım ama uşengeçlik yapıp yataktan çıkmıorum su an sırt üstü yatmış bir sekilde tavanla bakisiyoruz.
Fikroş gelmeden kalkiyim bari sabah sabah cekilmez o kari.
Yatagımı toplayıp üzerimi değiştirdim. Buket i uyandirip lavaboya indim ardindan yemekhaneye geçtim tablama birkaç birşeyler alıp kahvaltimi yaptim.
Ewet doğum günüme alti gun kaldi alti gun sonra neler bekliyor beni.
Günler ayni tempoyka gecti.en sonunda geldik yurttaki son geceme yarin dogumgunum ve gitme gunum.
Valizimi hazırladim kızlarla vedalasip yattim çünkü erken saatte gitmeyi planliyorum.
Haplarimdan alip yattim bes on dakika sonra uyudum
Din don defolup gitme gunu geldi butun hazırlıklarim tamam simdi ise fikrosla yurtun cikis kapisinda vedalasiyorum.
" Umarım iyi yerlere gelirsin Şeyme hayatta basarilar dilerim "diye baslayip birçok gereksiz cümleler kurdu ben dinlermiyim?Hayir!
Sonunda yurt kapisindan ciktim hayata adimimi attim.yanimda fazla bir para yok verdikleri harcliklardan biriktirdiklerim.
Siz simdi merak ediyorsunuz dur bu kiz neden yetistirme yurdunda kalıyor? ne olmus annesine babasina?.
Ben aciklayim alti aylikken annem beni buraya vermis adini arastirdim ama bulamadim gizletmis bilgilerini umrumdada değil artik beni böylece bırakıp merak etmeden giden birini ben hic meraketmem (aslinda cok merak ediyorum ).
Istanbul un sokaklarinda caddelerinde yurumeye basladim bir yandan da magzalara dukkanlara is ilanlarina bakıyorum.
Öglene kadar epey yurudum sahile geldigimi gorunce aciktigimi anladim kahvalti yapmamistim yurtta.
Küçük bir arabayla seyyar simitci gördüm yanina gidip bir simit aldip bos banklardan birine oturdup sahili izlemeye koyuldum.
Ee ben nerde kalcam acilen ev bulmam lazim.Banktan kalkip emlakci aramaya koyuldum iki saat kadar aradim en sonun demir emlak ismin bir emlakci buldum kapıyı acip iceri girdim.elimden geldikce kibar sekilde
"merhaba "
diyerek beni farketmesini sagladim adam elli yaslarinda hafiften kel kafasinin boynuna dogru birkac beyaz saclari ,göbeği, gözlüğü vardi.
Gözlüğünun altindan bilgisayara bakiyorken benim sesime karsin gözleri beni buldu.Yavas adimlarla masaya yaklaştım.
Adam eliyle kendi masasinin onundeki sehbanin yanlarindaki iki sandalyeden sol tarafta olanini göstererek oturmami isaret etti. Ben de dediğine uyarak oturdum.
Sıcak bir tebessüm göndererek" Buyrun neye bakmistiniz?" dedi.
"Ogrenci evi kiralamak istiyorum "
"Iki artı bir uygunmudur sizin icin?"
"Olabilir birde fiyatlarına bakmak istiyorum"
Adam çekmeceyi acip bir anahtarlik aldi
"Buyrun"
diyerek elini kapıya yöneltti talimatına uyarak kapıya yöneldim.
Bu arada yasli amcanin ismini bilmiyorum."Pardon,isminiz neydi ?"adam anahtarlarla cebellesmeyi birakip bana bakip sevecen bir sekilde tedessum gonderek
"Ahmet,ahmet amca da diyebilirsin evladım"
dedi.
Ahmet amca tekrar apartmanin anahtarini en az yirmi tane anahtar takili olan anahtarliktan aramaya koyuldu sonun da bulunca
"işte burada"
diyerek anahtarı bulduguna dagir tepki verdi.
Kapiyi acip iceri girdi hemen ardından ben de girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unutulmayanlar
ChickLitunutmak istemiyor sevdiğini, değerlerini ,dönüm noktasını,çakır gözü,ilk defa uyuyup bir daha uyanmamak için bulduğu omuzu unutmak istemiyor,istemiyor...