yurt

117 17 2
                                    

Ikinci bölümümde geldi yorum ve votelerinizi eksik etmeyin unarim begenirsiniz

Saçımı tarayıp at kuyruğu yaptım yüzümü bir daha yıkadım gözümün kizarikligi az da olsa geçti.

İşimi hallettikten sonra yemekhaneye çıktım.

Buket Alyalarin yaninda oturuyodu tablama birkaç bir sey doldurup kizlarin yanina gectim.
" Günaydin"
diyerek dikkati üzerime çektim. Kimisi başını sallayarak kimisi günaydın diyerek karsilik verdi.

Bir süre sohbete katilmadan sadece dinledim onları.Alya

" Ee Şeyma diger haftaya onsekiz yaşında girmek seni heycanlandirmiyo mu?"

diyerek benide sohbete dahil etti.
Rahatsiz olmuşçasına burnumu kırıştırıp çayimdan bir yudum aldim

" Yaa ne demzsin çok heycanliyim" diyerek kestirip attim.

Kahvaltıdan sonra dersliklerimize indik.Iki ye kadar dersin bir an evvel bitmesini bekledim.
Dersten çıkar çıkmaz herkes işlerine dağıldı.

Ben dikiş bölümünde çalışıyorum ipleri renklerine kalinliklarına çeşitlerine göre yerleştirip bazen de ufak dikiş işlerini yapıyorum.Beşe kadar çalışıp yurda döndüğümde Buketi kendini yüz üstü yatğa atmış bir şekilde buldum.Bu kız uyku için yaratılmış resmen ne zaman görsem uyuyor.

Bende bu gün hocanın verdiği odevlere bakip göz devirdim yapmicam nasıl olsa bir haftaya gidicem ne gerek var.
Buket kafasını kaldırıp tek gözü kapalı uykulu boğuk bir

" Geldin mi?"dedi.
Cevap vermemekle yetindim sorusuna karşılık.


Doğrulup yatakta bağdaş kurdu bende kendimi sandalyeye attim yorgum ve bitkin sekilde.

" Şeyma yurttan ayrilinca ne yapacaksın?"
Bilmem dercesine omzumu silktim.
" Sebden iki hafta sonrada benim kıçıma tekme basılcak,çıkınca kendine iş bul ben cikana kadar kalicak bir yerler bul bende birikmiş üç bin lira felan var, ev tutariz bize yeticek kadar bende işe girerim gecinir gideriz be kiz ne dusunuyosun karakara şu zamana kadar hep sirt sirtaydik simdide olucaz"

Diyerek baya uzun bir konuşma yaptı.suratina bos bos baktim

" Ee ne diyorsun?"
merakla cevabımı bekliyordu.
Aslında cok iyi bir fikir ben zaten Buketten ayrilcagima üzülüyordum.


Basimla onaylar sekilde sallayip
" Olur " dedigimde sevinc çığlıklari atip boynuma atladi.

" Cok guzel olacak her sey cok guzel gor bak cok guzel bir gelecekt bekliyor bizi"
deli bu kiz valla kabul ettim diye bir göbek atmadığı kaldı.

" Buket boğuluyorum" deyince kollarını gevşetti.


Resim defterimle kalemimi alip yatagima ciktim.Resim cizmeyi seviyorum gece uyuyamadigim zamanlar cizerim bos zamanlarimda cizerim ,resimleri ,resim yapmayı seviyorum bazen canli bir seyi veya hayal ettigim bir seyi cizerim günlük gibi aklima ne gelmişse onu çiziyorum.

Hiç görmediğim annemi hayal ettim belki gözlerimi ondan almişımdir kim bilir kalin,uzun,siyah kirpiklerimi de ondan almişımdır belkide...

Annemi (hayal ettiğim annemi )çizerken düşüncülerimden ayrilip resim defterini masya birakip yatağa geçtim.

Biraz bekledim düşündüm düşündum koyun saydım bir koyun iki koyun üç koyun dört koyun....ellidokuz koyun altmış koyun cık olmuyo kalkıp çekmecedeki uyku ilaçlarımı aldım .Bardakta suyu kafama dikip yatga gectim on dakikaya kalmadan uykunun ellerine düşünceli ve rahatsız bir şekilde teslim oldum.

Vote ve yorumlar lütfen

unutulmayanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin