Kuzunun peşindeki kurt

55 7 3
                                    

Eve girdiğimizde ciğerlerimiz parçalanırcasına hızlı nefes alıp veriyoduk.Nefes boğazımı yırtıp geçiyordu resmen.Duvara yaslanıp soluk alışverişimin düzene girmesini beklerken, Buket'te ellerini diz kapaklarına koymuş yere doğru edilmişti benim gibi nefes alışverişini düzene sokmaya çalışıyordu.

Bir süre sonra kendimize geldiğimizde birbirimize bakıp kahkaha atmaya başladık bir süre de kaha güldükten sonra salona koltuklara oturduk bu süre içerisinde ikimizde konuşmamıştık.

Sonunda ben susmaya bir son vererek şaşkın surat ifademle konuştum

"Bu neydi şimdi?"Buket birden tekrar kahkaha atmaya başlayıp.

"Onu hahaha bunu bilmem hahahaha ama çok hahahaha ekşınlıydı hahahaha ben birdahahahahaha istiyorum"deyince bende hem verdiği cevaba hemde tepkiye karşın onunla birlikte kahkaha atmaya başladım.

Şu anki görüntümüz aynen bu yani.Karnmız ağrıyana kadar güldük.Sonrasında ciddileşerek.

"Çok korktum hala daha düşündükçe tüylerim ürperiyor"deyip yüzümü rahatsız olmuşçasına buruşturdum.

" Ayyy pis ayyaş serseriler nömüssız,viçdönsuzlaaar banyoya girecekken çişleri gelsin inşallah,burunlarının en ucunda sivilce çıksın inşallah,en ciddi ortamada kahkahalar atsınlar inşallah,sokakta yürürken gazoz kapağına pasıp kıçının üzerine düşsün inşallah, evlerine ateşler
düşsün inşallah,amiiiin" ettiği beddualara tebessüm edip

"Sarhoş olduklarını hiç sanmıyorum.Fark etmedin mi?
Sokakta ki ayak sesleri gayet ritmik bir şekildeydi.Sarhoş olsalardı ritmik ve düzenli olmazdı.Ayrıca kaç gündür takip edildiğimi hissediyordum hislerim haklı çıktı"dedim.

"Ayy şapşikim öyle bir konuştun ki bi an karşımda Mrs.Sherlock Holmes var zannettim"

"Buket bi ciddileşir misin"

"Tamam tamam sustum. Bilmem ne yapsak polise mi haber versek "

"Hayır, gerek yok işe polisi karıştırmaya.Ben Çınarla konuşurum bir çözüm bulur."

"Ayy sakın o dağ ayısına hiçbirşeyden bahsetme!"

"Buna mecburuz Buket bu durumda Çınar'dan başka çaremiz yok"bu cümlemden sonra suratını düşürüp odasına yöneldi.

"İyi ben odamdayım o zaman gittiğinde de haber ver."

"Tamam"Çınar'ın numarsaını tuşladım.Birkaç saniye çalıştan sonra açtı.

"Şeyma"

"Çınar benim iyi geceler."

"Sanada. Şeyma bir sorun mu var?Sesin tedirgin geliyor."

"Evet biraz"

"Ne oldu?dur telefonda anlatılacak bir konu değil anlaşılan.Evine gelmemin bir sakıncası var mı?"

"Hayır,gelebilirsin, yüzyüze konuşmamız daha iyi olur"

"Tamam on dakikaya ordayım"

"Tamam"deyip konuşmayı sonlandırıp derin bir nefes aldım.Kim neden böyle birşey yapsın ki.Ne için bizi kaçırmaya çalıştılar.

***

ÇINAR

Şeymay la konuşmamızın ardından arbaya atlayıp Şeyma'nın evinin yolunu tuttum adresi daha önceden bildiğim için söylemesine gerek yoktu.Saat geç olduğundan trafikte yoktu beş dakika içerisinde ulaşmıştım.

unutulmayanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin