Bevezetés

128 7 0
                                    

Első Gojo x reader történetem. Sőt, jobban meggondolva első x reader történetem... Rengeteg idő volt megírni, így remélem, hogy ha valaki elolvassa, legalább egy kicsit tetszeni fog neki... Tudom, nem lett a legjobb, de én mindent beleadtam, és szerintem nem lett annyira rossz....
Előre is elnézést kérek az esetleges helyesírási hibákért, igyekszem figyelni rá. A történetet már előre megírtam, viszont a részeket nem egyszerre töltöm fel. Egy rész nem hiszem, hogy 2-3 ezer szó lenne... Max 500, de talán még annyi se, viszont sok részből fog állni. Úgyhogy várom a véleményeket.
Illetve szeretnék elnézést kérni az úgynevezett "írói megjegyzéseim" miatt, viszont fontos/éppen eszembe jutó/vicces gondolat, amit muszáj volt leírom, szóval remélem senki sem haragszik meg érte.
Ami előfordul/előfordulhat: (fantáziafüggő 😏)
-alapjáraton nem lesz 18+, ha valaki viszont szeretne, akkor írok egy másikat is, amibe rakok, VISZONT lesznek többféleképpen értelmezhető dolgok, ez a fantáziátokra és humorotokra lesz bízva
-trágár kifejezés/káromkodás (nem tudom, a basszus meg az ilyenek kinek számít annak, de ki tudja, ha utólag belejavítok, nem-e lesz benne)
-az animétől való szinte teljes eltérés (nem véletlenül ff)
-a karaktert nem tudtam személytelenné tenni, hiszen szerintem így jobban bele lehet élni magad...
-elírások és helyesírási hibák (de erről már szó volt)
-timeskip
-írói megjegyzés, egyéb hozzáfűzni valóim
-szóismétlés (van benne, de nem akarom emiatt átírni az egészet)
-FONTOS: a reader lány karakter, úgyhogy fiúknak nem javaslom (kivéve, ha át tudod értelmezni a dolgokat)

A reader jellemzése:
-20 éves
-lány
-hosszú hajú
-egy boltban dolgozik

Nagyjából ennyi. Jó olvasást!

A BORÍTÓ NEM SAJÁT!!!

Gojo Saturo x reader Magyar/Hungarian Story ❤️🇭🇺/MEGAKADT/Where stories live. Discover now