Csendben elkezdtünk sétálni egymás mellett a bolt felé. Az üzlet előtt megálltunk, majd Gojora néztem.
-Na, én megyek haza-kezdte Gojo-Majd beszélünk-mosolygott, majd megölelt.
-Szép napot-köszöntem el-Szia!
-Szia-intett ő is, és elindult. Én meg beléptem a boltba.-Jó reggelt (Név)!-köszönt a munkatársam.
-Neked is-ásítottam-Megyek, leveszem a kabátom és indulhatsz is.
-Köszi.Hátravittem a táskám, ledobtam a kabátom, bevettem egy rágót és beálltam a helyemre.
-Oké, én készen állok-mosolyogtam.
-Köszönöm (Név)! SziaaaaEgyedül maradtam ismét. Ma kicsit nagyobb forgalom volt, de semmi érdekes nem történt. Amikor egyedül voltam elfoglaltam magam, ha volt vevő kiszolgáltam. A műszakom vége előtt 5 perccel érkezett meg az utánam lévő beosztott, így előbb el tudtam kezdeni készülődni. Magamra vettem a kabátom, majd elköszöntem munkatársamtól. Mikor kiléptem az ajtón megcsapott a januári szél.
-Szia (Név)!-köszönt egy ismerős hang.
Gyorsan megfordultam.
-Szia Gojo! Hát te?
-Beszélni akartam veled. Pontosabban megköszönni a tegnap estét és ezért meghívnálak vacsorázni hozzám... Örülnék ha eljönnél...-mosolygott zavartan.
-Nagyon szívesen-mosolyogtam én is-És köszi.
-Gyere, menjünk.-mondta Gojo, majd elindult.Követtem őt a házáig. Kinyitotta az ajtót és elindultunk a lépcsőházban felfelé. Az első emeleten kinyitotta az ajtót és betessékelt.
-Kerülj beljebb-mosolygott.
-Köszi.Beléptem és levettem a cipőm én is, akárcsak Gojo.
-Gyere, kövess!-indult befele. Én csak csendben követtem, majd egy szépen megterített asztal tárult elém.
-Hűűű-csodálkoztam-te aztán ki tettél magadért!
-Ugyan, ez semmiség. Foglalj helyet-mondta, majd úriember módjára kihúzta a széket.
Leültem rá és mosolyogva néztem végig a terítéken. Még gyertya is volt meg virág. Rendesen meglepett...
A vacsora isteni volt, sokkal jobb, mint vártam. (Írói megjegyzés: bocsi, nincs kedvem részletesen leírni a kajálást. Képzeljetek el valamit)-Köszönöm Gojo a vacsorát, nagyon finom volt. Jól éreztem magam veled-mosolyogtam hálásan-Körbenézhezek a szobában kicsit?
-Hogyne.Felálltam és bejártam a szobát. Megnéztem a képeket, könyveket, filmeket és minden mást, míg végül megakadt a szemem valamin.
-Gojo...-kezdtem-Te tudsz gitározni?
-Um... Igen-állt fel és leült a fotelbe, majd ölébe vette a gitárt. Egyszer csak elkezdett játszani egy dalt rajta, ami az egyik kedvenc számom volt, így elkezdtem énekelni a szövegét.
-Csodaszép a hangod (Név).-mosolygott Gojo.
-Köszi-pirultam el zavaromban-Nem is mondtad, hogy ilyen jól tudsz gitározni-néztem kék szemeibe.
-Hát, nem kérdezted-vont vállat.
-Játszanál még valamit?-kérdeztem reménykedve.
-Neked bármikor-mondta és belekezdett egy másik számba, amit szintén végig énekeltem.Még néhány dalt eljátszott, majd mikor kezdtem fáradt lenni szóltam Gojo-nak, hogy hazamegyek.
-Hazakísérlek-ajánlotta fel-Ilyenkor veszélyes egy fiatal nőnek egyedül kint lenni az utcán.
-Köszönöm-mosolyodtam el.Felvettük a kabátunkat és elindultunk.
YOU ARE READING
Gojo Saturo x reader Magyar/Hungarian Story ❤️🇭🇺/MEGAKADT/
FanfictionElső Gojo x reader történetem. Sőt, jobban meggondolva első x reader történetem... Rengeteg idő volt megírni, így remélem, hogy ha valaki elolvassa, legalább egy kicsit tetszeni fog neki... Tudom, nem lett a legjobb, (szerintem nagyon rosz,) de én m...