5.rész-Zavarban(Elég szar rész, bocsi)

56 9 0
                                    

-Gyere, a vendégszoba a nappalival szemben van.
-Oké. Figyelj, letusolhatok?
-Persze. Valahol, ebben a komódban van tusfürdő. Keress magadnak egyet-mutattam a komódra-Addig hozok egy törölközőt.
-Köszi

Pár perc múlva egy fehér törölközővel tértem vissza.

-Tessék-nyújtottam oda neki.-Az ott a fürdő-mutattam a folyosó végén lévő ajtóra.
-Köszönöm (Név)-mosolygott Gojo, majd eltűnt a fürdő ajtaja mögött.

Pár pillanat múlva Gojo hangját hallottam mögülem.
-(Név), van egy plusz papucsod. Csak mert nem vizes lábbal kéne bemennem a szobába...
Megfordultam. Gojo ott állt előttem póló nélkül, nadrágban.
-Öhm...-kezdtem teljesen zavarban-de, hozok egy papucsot meg valamit amiben tudsz aludni...
-Köszi-vigyorgott-csak nem zavarban vagy?
-Te nem lennél zavarban, ha én póló nélkül lennék?-kérdeztem vissza.
-Nem hiszem.-felelte egyszerűen.
-Aha, persze...-forgattam a szemem. "Azt majd meglátjuk" gondoltam magamban- Itt van egy papucs, és apukám régi ruhái, válassz valamit, ami szimpatikus-nyomtam a kezébe.
-Köszi-kacsintott, majd visszament a fürdőbe.

Amíg ő tusolt, addig én megfogtam a hálóingem, tiszta fehérneműt és leraktam az ágyamra. Kimentem a konyhába egy bevásárlótáskáért és bevittem a szobámba. Levettem a pólóm és melltartóban, valamint nadrágban, bevásárlótáskával a kezemben vártam, hogy Gojo kijöjjön. Mikor nyílt az ajtó még mindig póló nélkül volt egy rövidgatyában. Amint észrevett végigmért és elkapta a tekintetét.
-Na lám, csak zavarban vagy...-vigyorogtam-ebbe rakhatod a szennyest-adtam oda neki a bevásárlótáskát.

Megfordultam, megfogtam a tiszta fehérneműt és a hálóinget, majd bementem a fürdőbe. Gyorsan letusoltam és elfeküdtem az ágyon. Eszembe jutott, hogy a telefonom az előszobában hagytam, ezért kimentem érte. A folyosón végigsétálva muszály volt benéznem a nyitott vendégszobába. Gojo ott aludt félmeztelenül a macskával. Akaratlanul is elmosolyodtam, mert nagyon aranyos volt. Visszafele ismét megálltam az ajtó előtt és lefotóztam magamnak ezt a jelenetet. Én hülye, bekapcsolva hagytam a vakut, amire Gojo is felfigyelt.

-Lesifotós-vigyorgott.

Éreztem ahogy elönti a fejem a pír...
Gyorsan ki kell találnom valamit...

-Ez a büntetésed, mert megszivattál párnacsata közben-rögtönöztem.
-Ó, igen? És a te büntetésed mi?-kérdezett vigyorogva.
-Találj ki valamit-vontam meg a vállam, majd elmentem a szobámba.
Lefeküdtem aludni. Az álom hamar elnyomott...

Gojo Saturo x reader Magyar/Hungarian Story ❤️🇭🇺/MEGAKADT/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang