Kiléptünk az ajtón a január esti hidegbe. Megindultunk s lakásom felé.
-Fázol?-kérdezte Gojo.
-Kicsit-feleltem.
Ekkor a mellettem sétáló megfogta a kezem és összekulcsolta ujjaink. Nem ellenkeztem, jó meleget adott a keze, nagyon kellemes volt. Csendben sétáltunk.A lakásom előtt megálltunk és Gojo elengedte a kezem. Felé fordultam és elkezdtem búcsúzkodni.
-Köszönöm az estét Gojo! Jó éjt!-mosolyogtam rá.
-Én is köszönöm, jól éreztem magam veled-mosolygott, majd közelebb lépett hozzám és megölelt, közben adott egy puszit a fejem búbjára. Viszonoztam ölelését.-Jó éjt neked is (Név)!-suttogta a fülembe.
Mikor elengedtük egymást mégegyszer rámosolyogtam, aztán bementem a fűtött lakásba. Levettem a cipőmet és bementem a szobámba. Összeszedtem mindent az esti rutinomhoz, majd bementem a fürdőbe. Egy jó fél órával később hálóingben jöttem ki. Adtam kaját a macskának, majd lefeküdtem aludni.Reggel álmosan nyitogattam (szemszín) szemeimet. Végre péntek! (Írói megjegyzés: nem emlékszem, hogy korábban írtam-e időt és lusta vagyok megkeresni, szóval péntek lesz. Vagyis van. Na mindegy, gondolom érthető)
Elkezdtem készülődni és elindultam a bolt felé, hiszen már háromnegyed kilenc van. Lassan sétáltam a reggeli hűvösben.
A szél csípte az orromat, ezért felhúztam az arcom elé a sálat. Mikor beértem, köszöntöttem az előttem műszakban lévő csajt, aki amint meglátott öltözni kezdett és elment, szóval én maradtam a boltban. (Írói megjegyzés: Szerintem elfelejtettem leírni, igen ez egy éjjel-nappal nyitva tartó bolt, ezért vannak műszakok) Ma a forgalom kicsit nagyobb volt, mint szokott, de lehet csak a péntek miatt. A lényeg, hogy este hatkor végeztem és elindultam haza, hogy aludjak egy jó hosszút, kipihenni az egész hetet. Otthon levettem a cipőm, kibontottam az eddig lófarokban lógó (hajszín) hajam és már feküdtem is le az ágyba. Egy ideig nézegettem a közösségi oldalakat, de hamar meguntam, szóval letettem a telefont, elmentem tusolni és készülődtem az alváshoz. Álmosan dőltem be a párnák és takarók közé, majd lehunytam szemeim és álomba szenderedtem.
(Kicsit rövid rész lett, bocsika)
YOU ARE READING
Gojo Saturo x reader Magyar/Hungarian Story ❤️🇭🇺/MEGAKADT/
FanfictionElső Gojo x reader történetem. Sőt, jobban meggondolva első x reader történetem... Rengeteg idő volt megírni, így remélem, hogy ha valaki elolvassa, legalább egy kicsit tetszeni fog neki... Tudom, nem lett a legjobb, (szerintem nagyon rosz,) de én m...