-Mennyi az idő?-kérdeztem halkan.
-Fél nyolc-suttogta Gojo.
-Már? Akkor nekem készülnöm kell, hogy kilencre a boltba legyek...Gojo lassan elengedett és felállt.
-Akkor én is készülök. Viszont. Megadod a számod, hogy majd valamikor tudjunk beszélni?
Én csak bólintottam. Gojo odaadta a telefonját, én meg beírtam a számot. És ő is beírta az enyémbe. Beállítottam titokban képnek a tegnap esti fotót. Szerencsére nem látta^^
-Köszi-mondta Gojo és elindult a vendégszobába.
Mikor egyedül maradtam, vettem elő valami ruhát és elmentem letusolni. (Írói megjegyzés: igen, megint) Gyorsan meg is voltam vele. Felöltöztem és megfésülködtem, megmostam a fogam és sminkeltem. Mikor kijöttem Gojot láttam a folyosón, épp a macskával játszott. Ezen muszáj volt mosolyognom...
-Gojo, kérsz kávét?
-Igen, köszi.
-Feketén, mint tegnap?
-Aha.
-Oké, csinálom is-mondtam, majd befordultam a konyhába. (Írói megjegyzés: nem, ez nem egy Petőfi vers xd)Nekiálltam kávét csinálni... Gyorsan elkészültem vele, szóval megfogtam is odavittem Gojonak.
-Köszi-vette el a meleg ébresztő folyadékot.
-Gyere, igyuk meg a nappaliban.Bementünk és leültünk a kanapéra. Csendben kortyolgattuk a kávét. Én éppen azon gondolkodtam milyen cipőt vegyek fel, de inkább a hideg miatt egy fekete csizma mellett döntöttem.
-(Név)-szólalt meg Gojo-Jobban érzed magad?
Nem igazán értettem a kérdést. Gojo látva értetlen képemet folytatta;
-Az álom...
-Jaaa-esett le, hogy mire is gondol-igen, megnyugodtam. Mégegyszer köszönöm!
-Jaj, igazán nincs mit. Ezt nem kell megköszönnöd, ez csak természetes.-mosolygott Gojo.
Én is mosolyogtam.
-Na, lassan indulnunk kellene-néztem a faliórára, ami már fél kilencet mutatott. Gojo csak bólintott.
-Köszönöm, hogy itt alhattam.
-Ugyan, én köszönöm, hogy itt voltál. Sokat segítettél hajnalban.-mosolyogtam-Na, megyek összepakolom a táskám és indulhatunk.-indultam el a hálószobába.A kis fekete válltáskámba beleraktam a telóm, személyit és többi iratot, vizet, néhány fontos papírt és minden egyéb szükséges dolgot.
-Indulhatunk-szóltam Gojonak, aki már az ajtónál állt.
Kinyitottam az ajtót és kiléptünk a januári hidegbe...
YOU ARE READING
Gojo Saturo x reader Magyar/Hungarian Story ❤️🇭🇺/MEGAKADT/
FanfictionElső Gojo x reader történetem. Sőt, jobban meggondolva első x reader történetem... Rengeteg idő volt megírni, így remélem, hogy ha valaki elolvassa, legalább egy kicsit tetszeni fog neki... Tudom, nem lett a legjobb, (szerintem nagyon rosz,) de én m...