4.rész-Párnacsata

67 10 0
                                    

Gojo csak mosolygott a hangosan kimondott gondolatomon, én meg csak a földet néztem, enyhén elpirulva.

-Ha ilyen szépek a szemeid, akkor miért takargatod őket?
-Nem is tudom...-gondolkodott el-Régebben ha egy csaj meglátta a szemem egyből rámszállt és nem tudtam lekoptatni. Ezért nem mutatom meg mindenkinek. (Írói megjegyzés: tudom, hogy más ok miatt takarja be a szemeit, de most ebbe így lesz és kész^^)
-Mondjuk ezt megértem-motyogtam alig hallhatóan. (Írói megjegyzés: mármint azt értem meg, hogy rászálltak a csajok)

Gojo csak mosolygott, én meg kezdtem kicsit megnyugodni és már a pirulás se látszott.

-Gyere, üljünk le, nézzünk valami filmet.
-Oké, de ne legyen túl nyálas-forgatta a szemét Gojo,én meg elnevettem magam.

Bekapcsoltam a tv-t és kerestem valami jó filmet. Találtam egy olyat, ami kicsit a Szemfényvesztők című filmre emlékeztetett.

-Ez jó lesz?-kérdeztem a mellettem ülő Gojot, aki egy bólintással válaszolt. Elkezdtük nézni a filmet, de én nagyjából a felénél lehunytam a szemem és onnan kiesett egy rész. Mikor legközelebb kinyitottam Gojo vállán feküdtem, aki rám nézett, elmosolyodott majd újra a filmet figyelte. Óvatosan felkeltem a válláról, majd a faliórára néztem.

-Már este fél kilenc van? Milyen hosszú ez a film?
-3 óra van kiírva-felelte Gojo.
-Jót sikerült választanom...-morogtam.
-Legalább aludtál egy kicsit-mosolygott Gojo, miközben kék szemeivel nézett.-Lassan indulnom kéne... Elég későre jár...
-Figyelj, ha akarsz itt aludhatsz a vendégszobába. Veszélyes ilyenkor az utcán-mondtam.
-Csak nem féltessz?-vigyorgott Gojo.

Erre elpirultam és megdobtam egy párnával.
-Nem féltelek, csak szóltam, de felőlem tégy amit akarsz.
-Ez esetben...-mondta, majd visszadobta a párnát.
-Ezt még visszakapod-néztem rá, majd egy jól célzott dobással fejbedobtam aminek következtében eldőlt a kanapén.-Na, most ki a jobb?

Néma csend...

-Gojo?-kérdeztem, de nem jött válasz-Gojo!-rohantam a kanapéhoz.
Mikor Gojo mellett álltam, hirtelen megragadta a párnát és csak annyit mondott;
-Most megvagy!-és fejbecsapott.
-Hülye, azt hittem túl erősen dobtam, a frászt hoztad rám...
-Montam én, hogy féltessz!
-Fogd be.
-Amúgy komolyan itt maradhatok éjszakára?
-Igen, de ezek után csak a kanapén...
-Naaaa-nézett rám kék szemeivel.
-Hajh-sóhajtottam-a vendégszobai ágy már legalább át van húzva. Mindig fel vagyok készülve arra az esetre, ha valakinek itt kell aludni...
-Gyakran hívsz fel magadhoz embereket?-kérdezte Gojo.
-Csak nem féltékeny vagy?
-Ugyan, dehogy. Csak kíváncsi voltam...
-Biztoooos?-vigyorogtam, erre hozzámvágott egy párnát.
-Azt hiszem ez a párnacsata még folytatódni fog-nézett rám Gojo, erre én elnevettem magam.

Gojo Saturo x reader Magyar/Hungarian Story ❤️🇭🇺/MEGAKADT/Where stories live. Discover now