0,4:Başlık bulamadım eheheh

135 13 44
                                    

Arkadaşlar sizce bu kitabım güzel mi? Lütfen güzelse güzel, kötüyse kötü deyin. Ona göre kitabı devam ettireceğim. İşte size yeni bölüm.

Uğur Böceğinden

Kapıyı açtığımda karşımda Pegasus duruyordu.

Uğur böceği:Senin ne işin var burda?!

Pegasus:Sakın ol dostu-

Uğur böceği:Ben senin dostun falan değilim çık git burdan!

Kapıyı kapayacakken birşey söyledi ama anlamadım.

Uğur böceği:Şuradan gitmezsen polisi arayacağım

Dedim. Sonra adım seslerinden gittiğini anladım. Tanrım! Bu insanlar neden lafdan anlamaz ki. Söylene söylene odama gittim. Tam oturmuştum ki yine kapı çaldı. Bu sefer sınırlı bir biçimde kapıya gittim.

Kapıyı açtım yumdum gözümü açtım ağzımı.

Uğur böceği:Bana bak beyinsiz şurdan defolup gitmezsen kötü olac-

Rena:Uğur böceği iyi misin?

Gözümü şokla açtım. Hemen toparlamaya çalıştım.

Uğur böceği:Aa ben şeyyy sadece eee he şey kurtlar vadisi ana rol rolü yapıyodum Queen ya ay pardon Naturel ayy Rena!!

Rena bana anlamamış gözlerle bakıyordu.

Rena:İnanmış gibi yapıp içeri geçiyorum.

İçeri geçti. Bizde koltuğa gidip oturduk. Çekirdek getirdim başladı dedikodu...

Kara kediden

Kaçmıştı işte. Önüme gelene bağırıyordum. Çok sinirliydim. Pegasusu göndermiştim fakat birşey belli ederse onu keserdim. Fakat içimde farklı şeyler vardı... Onu görünce kalbim hızlanıyordu. Yoksa- Hayır Adrian o senin düşmanın ona aşık olamazsın.

Olabilir miydi?

Hayır olamazdı.

Bu düşünceleri bir kenara atıp pegasusu bekledim. Bir yarım saat kadar sonra geldi fakat eli boştu ve üzgün duruyordu.

Kara kedi:O nerde?!

Pegasus:Üzgünüm efendim, onu yakalayamadım...

Sinirle masadaki cam vazoyu yere fırlattım. Anında kırılmıştı. Ama umurumda değildi.

Pegasus:Efend-

Kara kedi:Sen hala burada mısın?! Defol git şuradan.

Başını sallayıp odadan çıktı. Benimde uykum gelmeye başlamıştı. Kendimi yatağa atmamla gözlerimin kapanması bir oldu...

Vee kestim. Nasılsınızz ben çok iyiyim. Öncelikle hepinizin bayramı mübarek olsun. Yaşımdan büyük kişilerin ellerini öptüm sayınn. Küçüklerimin ise harçlıklarını verdim sayın. Eh yb sonunda geldi. Anneannemin hastalanması nedeniyle yb gelmedi. Neyse bir dahaki bölüme görüşürüzz

𝐷𝑈̈𝑆̧𝑀𝐴𝑁:𝘓𝘢𝘥𝘺𝘯𝘰𝘪𝘳 𝘬𝘪𝘵𝘢𝘣ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin