Ladybug'den
Akşamleyin giyinip gece işim için kostümümü giydim. Kostümüm kırmızı siyah benekli bir kostümdü. Saçımı iki yandan topladım. Ajan işimi gece yapıyordum. Ara sıra gündüz de yapıyordum. Ama gündüzler sık sık olmuyordu. Haksızlık olduğunu düşünüyordum. Geneli gündüz hırsızlık yaparken ben neden gece yapıyordum? Söyleyeyim mi? Çünkü eğer gündüz yaparsam yakalanma riskim fazla ve ben şirketteki en özel ve en güçlü ajanım. Bunları düşüne düşüne şirkete varmıştım. Benim takım arkadaşlarım Queen Bee (Chloe) , Rena Rouge (Alya), Naturel Talent (Felix) , Pigella(Rose) ve Maymun kral'dı (kim) .
Hemen beraber bu gece soyacağımız binayı araştırdık. Öncelikle oradakiler de bizim gibi ajan ve soyguncu. Anlaşılan bugün işimiz zor ve birde özel ve güçlü tıpkı benim gibi ajanları var. En özel ajanı Chat noir adında kedi kostümlü biri. Takım arkadaşları ise Ryuko (Kagami), Viperion (Luka) , Mor kaplan (Juleca) , Carapace (Nino), Pegasus(Max) di.
Bizimkilerle anlaşma yaptık. Ben Chat Noir denen çocukla, Rena Rouge Carapace denen çocukla, Queen bee Viperion denen çocukla, Pigella Mor kaplan denen kızla, Naturel Talent Ryuko denen kızla Maymun kral ise Pegasus denen çocukla savaşacaktı.
Dışarı çıkıp motorlarımıza atladık. Aynı zamanda maske mizi sağlam yapıştırmayı unutmadık. Kimliklerimiz gizliydi. Eğer öğrenilirse kapı dışarı olurdun. Her neyse şirkete vardık. Işıklar kapalıydı. Muhtemelen kapattılar ve odalarına çekildiler. Tabii ya nasıl unuttum. Araştırmada şirketteki herkes yatılı kalıyor. Bu da işimizi zorlaştırıyor çünkü ses yapmadan girmek gerek. Umarım gece nöbetçileri yoktur ya. Yoksa işimiz bitti.
Kapıdan içeri baktığımda bir alarm olduğunu gördüm. Belimdeki silahlara ve yoyoma elim gittiğinde ilk yoyomu aldım. Kapıyı yavaşça tırnağımla kilidi kırarak açtım. Ama içeri adım atmadım çünkü adım atacağım gibi alarmın çalışacağını biliyordum. Eh boşuna eğitilmedik. Yoyomu alarma fırlattım ve alarm kırıldı. Şansıma sadece bir alarm vardı. İçeri girdiğimde daha büyük bir sevinç yaşadım. Gece nöbetçileri yoktu. Sonra bizimkilere gelebilirsiniz işareti çaktım. Daha sonra görev dağılımı yaptık.
Benim işim zordu çünkü en üst kata çıkacaktım. Lanet olasıca kedinin odası en üstteydi. Asansöre binip 18.(şirket büyük) kata bastım. 10 dakikaya varmıştım. Koridorun sonuna doğru ilerledim. Belime bağladığım kemerden bir silah alıp cephanesini doldurdum. Yine tırnağımla kapının kilidini açtım. Ama benim beklediğim şey hotel odası gibi birşey değildi. Ben sadece yatak ve masa bekliyordum. Rena rouge 'u aradım.
Rena:Alo efendim ladybug
Ladybug:Rena, Carapace 'nin odasına vardın mı.
Rena:Ha, o mu evet vardım.
Ladybug:Peki oda nasıl
Elimden geldiğince sessiz konuşuyordum.
Rena:Bildiğin yatak masa ve dolap
Tahmin ettiğim gibi. Chat'in odası V.I.P . Aynı benim ofisim gibi.
Ladybug:Tamam Rena ben kapatıyorum kendine dikkat et.
Dedim ve kapattım. Masaları karıştırırken sonunda bir elmas bulmuştum. Gözlerim zaferle gülümserken arkamdan gelen sesle donup kaldım...
Evett yeni kurgunun nasıl buldunuz. İlk defa bir ladynoir kitabı yazıyorum. Umarım beğenirsiniz. Vote ve yorum atmayı unutmayın. Bir dahaki bölümde görüşürüz ❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍🔷🔶🔹🔸💗💖💘💝💓💞💕❣️💔🔴🟠🟡🟢🔵🟣🟤⚫⚪🟥🟧🟨🟩🟦🟪🟫⬛⬜💠🔳◻️◼️◽️◾️▫️▪️🔲💌💟♦♥
Herşey dahil 486 kelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐷𝑈̈𝑆̧𝑀𝐴𝑁:𝘓𝘢𝘥𝘺𝘯𝘰𝘪𝘳 𝘬𝘪𝘵𝘢𝘣ı
ActionUğur böceği ile kara kedi düşman ajanlardı. Hergün bir binaya gidip soygunluk yaparlardı. Peki bu düşmanlık nasıl başlayacak ve nasıl bitecek. Merak ediyorsanız hemen okuyun derim ;)