1,4:Lunapark ve kavga

302 15 153
                                    

Öncelikle bu bölüm için bana fikir veren Gecenincehennemi ve pembekaya143 e teşekkürlerimi sunuyorum...

Kara kediden

Uğur böceği ile çocuğu kurtardıktan sonra otel odamıza doğru yürümeye başladık. Uğur böceği korkmuş gözüküyordu. Bende onun moralini yükseltmek için bir fikir sundum (buradan itibaren bütün sahne Pınara aittir)

Kara kedi:Leydim, düşündüm de buralarda bir lunapark var. İstersen gidelim, ne dersin?

Korku dolu gözleri bana döndüğünde ışıldamaya, asık suratı ise güneş açmaya başlamıştı. Sevinçle yerinde zıplayarak konuştu.

Uğur böceği:Gerçekten mi!

Gülümseyerek başımı salladıktan sonra hemen dışarı çıkıp arabaya bindik. Ben lunaparka doğru arabayı sürerken uğur böceği yerinde durmuyordu, duramıyordu. Bana bildiğimiz soru yağmuru yağdırıyordu.

Uğur böceği:Nelere bineriz? Pamuk şeker yer miyiz? Aaa peluş ayı da alabilir miyiz? Lütfeeeen

O bana sorular yağdırırken ben bıkmadan usanmadan cevap veriyordum. En sonunda arabayı lunaparkın girişine park ettiğimde arabadan indik. Lunaparka doğru yürürken karşımıza ilk çıkan şey kocaman bir dönme dolap olmuştu. Biraz baktım ama yüzümü hemen çektim. Yükseklik korkum olduğu ilin yüksek şeylere bakamıyordum (arkadaşlar çaktırmayın Pınar benim içimi okumuş)

Uğur böceği:Dönme dolaba binelim mi?

İşte geldi o lanet soru. Onun kalbini kırmak istemiyordum ama yinede şansımı denedim.

Kara kedi:Aa şey... Imm başka, bir şeye binsek olur muu?

Uğur böceği gözlerini kıstı. Yüzünü yüzüme eğdi- pardon kaldırdı.

Uğur böceği:Ne o? Yoksa korkuyor musun?

Deyip kahkahalara boğuldu. Bende surat astım

Kara kedi:Ha ha ha çok komik!

O gülmeye devam ederken ben hala somurtuyordum. Sonunda kahkahası kesilince koluma girip beni dönme dolaba sürüklemeye başladı.

Uğur böceği:İtiraz istemiyorum

Oflaya puflaya beni koltuğa oturttu. Bir 5 dakika sonra dönme dolap çalışmış, biz yukarıya çıkmaya başlamıştık. Ben gözlerimi yumup pençelerimi koltuğa çoktan geçirmiştim. Yanımda bir ağırlık hissedince uğur böceğinin yanıma oturduğunu anlamıştım. Bana sarıldığını hissedince gözlerimi açtım.

Uğur böceği:Korkma, yanında ben varım

Sonra burnumdan öptü. Bende onun başını öpüp saçının kokusunu içime çektim.

Kabus gibi geçen 5 dakikadan sonra hele şükür dönme dolap durmuştu. Ben uğur Böceğinden önce davranıp kendimi direk dışarı attım. Uğur böceği gülerek arkamdan gelırken bu sefer bineceğimiz şeyi ben seçtim.

Kara kedi:İstikamet korku tüneli

Adem elmasının yukarı çıkmasından yutkunduğunu anlayabilmiştim. Yanıma gelince

Uğur böceği:Aa lunaparkta bir sürü şey var neden ilk diğerlerine binmiyoruz ki eheheh

Bu sefer ben yüzüne eğildim.

Kara kedi:Ne o? Yoksa korkuyor musun?

Onun dediklerini aynı sesle tekrar etmiştim. O ise kollarıyla bağdaş kurup yüzünü sağa çevirdi, iki gözünü kapatarak

𝐷𝑈̈𝑆̧𝑀𝐴𝑁:𝘓𝘢𝘥𝘺𝘯𝘰𝘪𝘳 𝘬𝘪𝘵𝘢𝘣ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin