Uğur Böceğinden
Toplantının üzerinden 1 saat geçmişti ve ben şuan ofisimde tasarım yapıyordum. Evet tasarım. Şirkette hem ajan hem tasarımcı olabiliyordum. Tasarım yaparken anons geldi
Fu:Bayanlar baylar bugün yine bir göreviniz var. Öncelikle istediğim ajanlar:Kesin olarak Marinette, Fei, Felix, Alya, Mikael, Chloe, Daniel ve Charles. Bugün yapacak göreviniz zor bu yüzden bu kadar kişi seçtim. Şimdi bu saydığım kişiler kostümleriyle odama gelsin.
Hemen tasarımlarımı topladım ve çantamı da alıp patronun ofisine gitmeye başladım. Aynı zamanda çantamın içinde ne kadar para var diye kontrol ediyordum. Yok artık! Hangi ara almışım ben 3000 € yu. Her neyse. Ofise vardığımda kapıyı tıklatıp gel sesini duyunca içeri geçmiştim. Herkes gelmişti.
Fu:Öncelikle gençler bugün bir bara gideceksiniz ve soygunu orada yapacaksınız.
Marinette:Bu mu zor usta
Usta bana baktı.
Usta:Kızım, evet sana kolay gelebilir fakat bu bar öyle bir bar değil. Bu bar 5 katlı ve her katta eminim en az 1000 insan vardır.
Bu işi gece saat 22:12 de yapacaksınız. Şimdi gidebilirsiniz.Hepimiz gülümseyip çıktık. Sonra aklıma gelen fikirle Alya'yı durdurdum. Bana anlamaz bakışlar atıyordu.
Mari:Alya, bugün sen ben ve Nino beraber takılalım mı? Saat 22:12 ye kadar.
Alya:Ne yapacağız ki?
Mari:Bilmem lunaparka gideriz dondurma yeriz AVM gezeriz. Sence?
Alya:Oluuur dur ben Nino'yu arayayım.
Telefonunu çıkarıp Nino'yu aradı.
Alya:Alo nasılsın Nino
............
Alya:Bende iyiyim sağol ben şey diyecektim, Mari diyor ki birazdan hep beraber gezmeye gidelim
............
Alya:Hadi ya gelemez misin?
............
Alya:Oh, pekala bekliyor olacağız
Sonra hiçbir şey anlamadığım konuşmayı sonlandırdı. Bana döndü
Alya:1 saatlik işi varmış 1 saat sonra gelicek.
Başımı olumlu anlamda salladım. Sonra yanımıza Fei denen kız geldi.
Fei:Selam, Fei ben arkadaş olabilir miyiz?
Mari:Aa şey tabii ben Marinette Dupain-Cheng memnun oldum Fei
Bana gülümsedi sonra Alya'ya döndü. Alya da anlayıp konuştu
Alya:Alya, Alya Cesaire memnun oldum Fei
Fei:Bende memnun oldum. Bana şirketi gezdirebilir mısınız?
Mari:Ben gezdiririm
Alya:Peki bu iş sende o zaman
Başımı salladım ve Fei ile en alt kattan başladık. Önce kafetaryayı gezdik. 20 € üzerinde bir yiyecek içecek yoktu. Daha sonra ofisleri gezdik. Tabii ki özel olanları değil. Toplantı odaları falan. Sonra gezdirme faslı bitince gitti. Bende maskemi taktım. Sonuçta yarım saat sonra Nino gelecekti. Alya'nın yanına gittiğimde kahve içiyordu. Bende kafeteryadan bir sıcak çikolata istedim.
Sıcak çikolata sonunda geldiğinde içmeye başladım. Zaten ben sıcak çikolatamı bitirdiğinde Nino gelmişti. Hemen koşarak ona sarıldım. Sonra arabaya yürüdük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐷𝑈̈𝑆̧𝑀𝐴𝑁:𝘓𝘢𝘥𝘺𝘯𝘰𝘪𝘳 𝘬𝘪𝘵𝘢𝘣ı
ActionUğur böceği ile kara kedi düşman ajanlardı. Hergün bir binaya gidip soygunluk yaparlardı. Peki bu düşmanlık nasıl başlayacak ve nasıl bitecek. Merak ediyorsanız hemen okuyun derim ;)