Bölüm 1

358 14 1
                                    

Bazen sadece yorgun oluyor insan;
Ne küs,ne yalnız,ne de aşık
                                             Cemal Süreya

Yine o lanet ışık açık, gözlerimi açamıyorum çünkü o ışığı sevmiyorum insanların çoğu karanlıktan korkarken ben ışıktan korkarım neden mi çünkü insanlar karanlıkta göremezler bende görünmek istemiyorum acılarımı , yaralarımı, gözyaşlarımı görmesinler bana gördüklerinden dolayı acımasınlar oyüzden karanlık güzel ne onlar sizi görüyor ne de siz onları zaten görselerde hiç kimse bir şey yapmıyor . Sadece kendilerini ve sevdiklerine  bir şey olmasında gerisi önemli değil ama sorsak hepsi çok üzülüyor,çok çabalıyor bizi kurtarmak için biz kimmiyiz biz hergün haberle çıkan onlarca madur kadınlarız ve bende bunlarda biriyim ben eşi tarafından dövülen kadın değilim ,sevgilisi , nişanlısı veya eski eşi tarafından dövülen yada tehdide maruz kalan kadın da değilim . Ben kız çocuklarının ilk aşkı,prensi, kahramanı olan kişi tarafından her gün dövülen,aç kalan, eve hapis olmuş kişiyim evet ben kendi öz babam tarafından bunları yaşayan kişiyim işte herkesin acısı farklı yerden vuruyo insana benimki de beni en can alıcı noktadan vuruyo...

Eveet bölüm sonu nasıl di sizce yorum yapın diğer bölümde karakterimizin o evdeki ışık altındaki anlarını okuyucaz ,beklde kalın...💗💗

Acının İçindeki GizliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin