İlk öğretmeni sonra ise çocukları çıkarmaya başlamıştık. Hepsinin gözünde korku vardı. Benim küçükken her gün gözlerimde olduğu gibi. Onlarında şimdi gözlerinde bariz bir korku vardı. Türk askeri olduğumuzu söylediğimiz de tuttukları nefesleri vermişlerdi. Gözleri ışıldamıştı.
Kurtulmuşlardı.
Herkesi indirdikten sonra çocukları teslim etmek için yola çıktık.
-"Asker abla"
Yanıma doğru hızla gelen erkek çocuğuna baktım.
-"Efendim yakışıklı"
Bana bakmak için kafasını yukarı kaldırıyordu. Eğilip kucağıma aldıktan sonra yürümeye devam ettim.
O sırada hafif tebessümle bize bakan Yamaç komutanı da fark edip bende ona tebessüm ettim.
-"Adın ne asker abla?" dedi küçük çocuk.-"1 mi 2 mi birini seç ona göre cevap vericem"
Biri seçerse Alin ikiyi seçerse Nefes diyicektim.
-"Hımm biraz düşüniyim. Buldum iki olsun ."
-"Tamam. Ozaman ben Nefes senin ismin ne bakalım yakışıklı?"dedim gülerek.
-"Çok güzelmiş ismin . Benim ismim Eren benim ismim de güzel mi?"diye sordu heyecanla.
Güldüm.
-"Eren çok güzel isimmiş gerçekten hem sanada çok yakışmış .
Kocaman gülümseyip ellerini boynuma dolayıp sarıldı. İlk başta şaşırdım sonra hemen bende ona sarıldım ve saçlarından öptüm.
Köye girdiğimizde Eren'in kucağımda uyuya kaldığını gördüm. Timdeki herkes bir çocuk taşıyordu bazı çocuklar ise kendi başına ilerliyordu.
Yamaç'ın kucağında sarı saçlı masum bir kız çocuğu uyuyordu. Arif abide de bir erkek çocuğu yatıyordu. Emre de kucağında ki kız çocuğu ile sohbet ediyordu . Tek tek çocukları evlerine bırakırken sıra Eren'e gelmişti. Hiç anlamadığım bir duygu kaplamıştı bedenimi hiç bırakmak istemiyordum ama bırakmak zorundaydım kucağımda uyuyan Eren'i ilk uyandırmak istemesem de vedalaşmak için yavaşça uyandırmıştım. İlk başta birşeyler mırıldanarak tekrar bana sokularak uyurken. Tekrar uyandırdım. Kucağımda dik pozisyonda alıp konuşmaya başladım.-"Evet ismi güzel yakışıklı çocuk iyiki seni tanımışım başka bı yerde görüşmek üzere hoşçakal seni hiç unutmayacağıma söz veriyorum . Kendine iyi bak olurmu dikkat et. Allah'a emanet ol"dedim gözlerim dolmuştu ama ağlamıştım.
-"Bende seni hiç unutmayacağıma söz veriyorum Nefes abla iyiki seni tanıdım büyüyünce bende asker olucam belki ozaman görüşürüz . dedi ama gözünden yaş düşmüştü sonra ise bana sıkıca sarılıp ağlamıştı ve ben de dayanamamıştım. Sıkıca ona sarıldıktan sonra aşağı indirdip annesine teslim ettim.
Tam arkamı dönüp gidiccekken arkamdan Eren seslendi ona dönünce iki dakika beklememi söyleyip koşarak içeri girdi . Sonra hemen koşarak tekrar geldi ve elindeki küçük mavi arabayı bana verdi.
-"Bak bu benden sana anı olsun aynı gözlerin gibi olduğu için bunu seçtim baktıkça beni hatırla " diyip yanağından öpüp geri çekildi.
Bende onu öpüp geri çekildim o evine girip el sallayarak kapıyı kapattı bende ona el sallayıp arkamı dönüp timin yanına ilerledim ama gözyaşımı tutamamıştım. Timin yanına gittiğimde herkes bana bakıyordu . Büyük ihtimalle ağlamamı beklemiyodu ama dayanamamıştım çocuklara karşı her zaman böyle olmuşumdur. Eren ile de bir sürü fotoğraf çekinmiştim.
-"Alin komutanım iyimisiniz su felan veriyim mi ?diye sormuştu Cenk.
-"Çikolata varmı?"diye sordum masumca çikolata zaafımlarımdan biriydi ağlarken iyi geliyordu.
Cenk gözleriyle time bakarken Akın cebindeki çikolatayı çıkarıp uzattı ve gülümsedi. Yanımıza çikolata almıştık çocuklara vermek için bende aldığım çikolatayı Eren'e ve bir çocuğa vermiştim.
Akın'ın uzattığı çikolatayı alıp gülümsedim ve çikolatayı açıp yemeye başladım. Helikopterin olduğu yere gelince helikoptere binip askeriyede doğru yol aldık.-" Ya ben çok açım valla gidince bir dürüm gömer miyiz yada başka birşey hem Alin komutanımın gelişini de kutlamış oluruz" dedi Emir
-"Valla al benden de o kadar Salim ustaya gidelim güzelce yiyelim ya" dedi Emre de.
-"Olur valla ama önce biraz dinlenelim zaten aynı yerde oturuyoruz hazır olunca çıkarız hepberaber." dedi Atakan
Herkes onay verirnce sessizlik oldu.
Atakan ve Cenk uyudu Arif abi gözlerini kapatıp gözlerini dinlendirdi.Emre ile Emir kendi arasında şakalaştı. Yamaç komutan ise bana bakıyordu ben ise Eren'in bana verdiği oyuncağa.
Askeriyeye geldiğimiz de hepimiz inip Albayın önünde hazır ola geçtik Yamaç komutan tekmil vermişti Albayda dinlenmeniz için izin verip gitmişti. Yamaç komutan herkese izin verdiğinde direk Kuzey'in yanına gidip arabasının anahtarını alıp eve gidip güzel bir duş alıp uyuyacaktım. Kuzey ben yokken evi birazda olsun halletmiş ti. Yarın bende daha detaylı bir şekilde halledicektim. Beş günlük bir iznim vardı bu izni biraz Şırnak'ı gezerek ve eve yerleşerek geçirecektim. Kuzeyden arabanın anahtarını alıp aşağı indiğimde bütün timi kapının önünde gördüm. Onların yanına gittiğimde . Yamaç komutanı beklediklerini eve gerçeklerini söylediler. Banada bırakalım dediler ama elimdeki anahtarı gösterince ne olduğunu anladılar hatta sonra Emre ve Emir benle gelmek istediği için onları da yanıma alıcaktım. Yamaç komutan gelince ben, Emre ,Emir ve Cenk Kuzey'in arabasına, Atakan,Arif , Akın Yamaç komutanın arabasına binmişlerdi.
Araba yolculuğu baya güzel geçiyordu çünkü Emir ön koltuğa geçip telefonunu arabaya bağlamış yüksek sesle şarkı açıp eşlik ediyordu bizde ona bağırarak eşlik ediyorduk.Canlarımız açık olduğu içinde ses dışarıya duyuluyordu Yamaç komutan ver arasındakiler bize değişik şekilde bakıyorlardı büyük ihtimalle benden böyle bir şey beklemiyorlardı.
Adını yazmışım daha da yazabilirim
Doldurabilirim yaprak yaprak
Görebileceğim bir yerde dur
Neredeysen orası bana
KUTSAL TOPRAKKutsal Toprak yerinde hepbirlikte bağırmıştık. Emre de Emir'in telefonunu alıp paylaşmak için video çekiyordu.
Lojmanın önüne geldiğimizde müziği kapatmıştık. Arabayı park edince hepimiz inmiştik. Yamaç komutan ve diğerleri bize hem gülerek hemde siz nasıl askersiniz gibi bakıyordu.
-"Çektiğiniz videoyu banada atın tamam mı."diyip lojmanın içine girdim.
Hepimiz Deliyikk 😎 grubuna eklendiniz
Emre:Alin komutanım özelden mi atıyım videoyu yoksa buraya atıyım mı
Siz: farketmez at buraya.
Emre bir video gönderdi.
Atakan: ONDA ON ORTAM KSJDJDKDKDNNDDJKDKDD
Yamaç : 🤣🤣🤣
Sohbetten çıkıp duşa girdim sonra ise hemen kendimi yatağa attım. Saat altı için sözleşmiştik oyüzden beş buçuğa alarm kurup yatmıştım.
Bölüm biterr .
Sizce bölüm nasıldı?Kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Oy verip yorum yaparsanız çok sevinirim.
Allah'a emanet olun.
Yeni bölümde görüşmek üzere hoşçakalın 🤍❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acının İçindeki Gizli
Teen Fictionİnsanlar bırak seni acının içinde gibi görsünler sen o değilsin gizlemeye devam et yakında herkes gerçeği öğrenecek... - Alin Nefes Karaca -