Evett uzun bir aradan sonra merhabalar size up uzun bir bölümle geldim artık olaylara giriyoruz karakterler ortaya çıkıyor.
Ben normalde bu bölümü yazdım yarısına felan geldim sonra nasi yaptığımı anlamadığımız bir şekilde sildim gittii puff oyüzden şimdi tekrar yazıyorum
Küçük yıldızı parlatırsanız çok mutlu olurum yorum yapmayı unutmayın 💜
Başlıyoruzzz 💃💃💃
Bu düşüncelere dalmışken içeri Erhan Abi girdi. Gerçi buna abi demek doğru değil ama neyse neden mi doğru değil çünkü ben her evden kaçıp polise gidip babandan şikayette bulunduğum da polislere hep benim yalan söylediğimi babamın bana çok iyi baktığını söylemişti. Oyüzden abi denmeyi haketmiyordu.
Yavaşça yaklaşıp zincire bağlı kelepçeli ellerimi çözdü.Neden çözmüştü şimdi bu kadar çabuk bırakmazdı beni.
-"Elleri neden açtın?" dedim
-"Orhan bey sizin ellerinizi çözmemi söyledi Alin Hanım"
Orhan Bey herkesin hayranlıkla baktığı ve bir o kadar da korktuğu kişi benim ise hayatımı mahveden kişi yani babam...
-"Neden bıraktı peki beni?"
-"Bende bilmiyorum Alin Hanım Orhan Bey sadece sizi çözmemi ve odanıza geçmenizi söyledi."
Bileklerim kızarmıştı bileklerimi olvuşturdum. Sonra odadan çıktım merdivenlerden yukarı çıktım burası bodrum gibi bir yerdi gözükmüyor du .
Ceza odası...
Ev iki katlıydı ilk katında mutfak, büyük bir salon ve lavabo vardı. İkinci katta ise benim odam, onun odası misafir odası ve çalışma odası vardı.
Ona gözükmemek için hemen odama çıktım. Odama girip kapıyı kilitledim ağlamak istemiyordum, güçlü olmalıydım çünkü asker olmak istiyorsam güçlü olmalıydım.
Evet asker olmak istiyordum. Bordo bereli olmak için çabalıyordum ve başarıcaktım.
Sadece nurdan kurtulmam lazım dı kurtulduktan sonra sınavlara girip kavzanıcaktım, eğitimler görecektim en sonunda ise bordo bereli olarak çıkıcaktım .Güzel bir duş alıp yatağımın üstüne oturdum. Çekmeceden telefonu çıkarıp, açtım. Bir sürü cevapsız çağrı vardı ve hepsi tek bir kişiden di . Kuzey'den
Kuzey benim şu hayatta ki her şeyim.
Hiç görmediğim ağbimdi. Tek arkadaşım,tek yakınım,tek beni merka eden kişiydi.Zaten başka kimse beni merak etmezdi. Beni merak edecek bir annem yoktu ki.
Hemen Kuzey'i aradım daha da meraklanmaması için anında açıldı telefon.
-"Alo Alin ordamısın,nerdesin kızım sen , niye cevap vermiyorum telefonlarıma ,bir şey yaptı mı o adam sana"
Nefes almadan konuşmuştu.Merak etmişti. Ne diyecektim şimdi her zaman ki gibi iyi rolü ne kadar inanmasa da yinede yapıcaktım.
-"Ku-kuzey burdayım iyiyim merak etme . Bir şeyde yapmadı bıraktı sakin ol nefes al"
Sesim titremişti .
Sustu .
Konuşamadım Kuzey zaten konuşsa ne diyecekti ki .
Daha fazla moral bozmamak için konu değiştirdim.-"Kuzey ordamısın daha yeniden beri susmuyordun noldu bir anda cevap versene olum "
Hafif gülme sesi geldi.
-"Burdayım tabi kızım başka nerde olucam. Ee naptın bir şeyler bulabildin mi?"
Neyden bahsettiğini anlamıştım . Babamı çökeltecek bir şey arıyorduk onu bulduğum zaman zaman kurtulucaktım . O hapse girecek ti ben ise özgür hayatıma kavuşacaktım. Az kalmıştı evden gittiği gibi araştırıp bulacaktım.
-"Az kaldı eminim evden girmesini bekliyorum gittiği gibi aramalara başlıycam . Bilirsin yaparım dediysem yaparım." dedim
-"Biliyorum tabi yaparsın bu sefer olucak bende hissediyorum kurtulacaksın kızım sonra da hayallerimizin peşinden gidicez."
-"Aynen öyle kardeşim bu sefer bitti sonra hayallere bak gör nası bordo bereli olucam."
-"Tabi olucan kızım ama tek sen değil bende olucam yapıcaz kardeşim sana güveniyorum bul hadi kızım be şunuda bitsin artık "
Bence de bitsin artık sıkıldım.
-"Tamam ben halledicem sen şimdiden sınav kayıtlarımızı yaptır."
-"Tamam hadi görüşürüz kendine iyi bak dikkat et "
-"Görüşürüz tamam ederim sende dikkat et."
Telefonu kapattım . Şimdi oturup gitmesini bekleyecektim nereye gideceğini biliyordum dün telefonla konuşurken duymuştum. Az kalmıştı sonuna gelmiştik.
Bazı sonlar yeni başlangıçların başıdır.
Yavaşça odamdan çıktım ağır adımlarla merdivene ilerliyordum sonra durdum merdivenler baktığımda aşağıda Erhan abi ile konuştuğu gördüm. Birazdan gidecekmiş dolandırıcının teki idi . Yalancı , düzenbaz, dolandırıcı . Uyuşturucu da satıyordu bunu ispatladığım an her şey bitecekti ve o gün bu gündü . Bu gün yakalanacak tı . Evden çıkar çıkmaz polislere gideceği yerin adresini verecektim sonra evdeki belgeleri de bulup kanıt olarak sunarsam iş bitmişti. Yolun sonuna geldik Orhan Karaca .
Evden çıktığı gibi hemen polise haber verdim evde kimse yoktu korumalar ise dışarı daydı. Rahatça arayabilirdim. Ama tek sıkıntı kasanın şifresini bilmiyordum ama onuda bulacaktım.Kuzey'e de haber vermiştim oda buraya geliyordu . Çalışma odasını kilitlememişti. Hemen içeri girip dosyalara baktım işime yarayacak olanların fotoğrafını çekmiştim. Sıra kasaya gelmişti klasik şeyleri denedim olmadı. Sonra aklıma annem geldi hiç görmediğim annem geldi. Babam anneme takıntılıydı zaten annem oyüzden bırakıp gitmişti .Sonra annemin bildiğim kadarıyla doğum tarihini girdim ve açıldı,evet açıldı. Allah'ım çok şükür bitti sonunda içindeki dosyaları alıp fotoğraflarını çektim hemen polise gidicektim. Bitmişti. Kurtulmuştum . O kadar çektiğim acılar 2 saat içinde bitmişti.
Yakalanmıştı. Gözlerim önünde nezarete attılar sonunda kurtulmuştu.
Bitti Alin bitti .
Başardım.
Ben Alin Nefes Karaca başarmıştım...
( Yukarda ki ne bakarak yaş hesaplaması yaptım Alin babası hapse girdiğinde 18 yaşındaydı .Şimdi ise 26 yaşında bir üsteğmen)8 yıl sonra
Evett bölüm sonu normalde biraz daha uzun yapıcaktım ama bazı işlerim çıktı nasıl buldunuz yorum yapmayı unutmayın diğer bölümde 8 yıl sonraya gidicez hikaye sanki tekrardan başlıyor gibi olucak sağlıkla kalın yıldıza basmayı unutmayın 💜 hatalarım varsa affola ☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acının İçindeki Gizli
Tienerfictieİnsanlar bırak seni acının içinde gibi görsünler sen o değilsin gizlemeye devam et yakında herkes gerçeği öğrenecek... - Alin Nefes Karaca -