Bölüm 2

253 12 0
                                    

Bekliyorum bu nefret ettiğim ışığın altında yeni bir acı eklemeyi bekliyorum,adım seslerini, kapının kolunun açılmasını, o ağır parfüm kokusunu taşıyan kişinin beni hapsetti yere gelmesini bekliyorum .
Ve beklediğim an geldi adım sesleri yaklaştı , kapının kilidi açıldı, kapının kolu açıldı yavaşça ve o iğrenç ağır parfüm kokusu ...

Yine başlıyoruz dedim içimden artık alışmıştım ne olacağını biliyordum ilk önce kural bağırarak hatırlatılacak sonrada her zamanki gibi şiddet uygulayacaktı . Bu döngü hep böyle devam ediyordu ama ben yinede vazgeçmiycem . Yine kaçmaya çalışıcam yakalansamada tekrar ve tekrar deniyicem. Çünkü ben bu hayatı çekmeye maruz değilim ben de diğer insanlara gibi sokakta gezicem, arkadaşlarım olucak,hayallerimi gerçekleştiricem ben bu yüzden pes etmiyorum ve her ne olursa olsun pes etmiycemde .

Yavaş adımlarla yanıma geldi ve bir anda saçımı tuttuğu gibi çekti. Küçük bir çığlık çıktı ağzımdan. Kendimi kurtarmaya çalıştım ama olmadı.O kocaman elleriyle saçımı kökünden tutuyordu kendimi kurtarmak istediğimde dahada sert çekiyordu yüzüme baktı ve "Noldu yine kaçamadın küçük kızım"dedi. Yüzüne tükürmemek için kendimi zor tutuyorum . Başımı bir anda sertçe bıraktı. Başımı önüme eğdim yüzüne bakmamak için"YÜZÜME BAK" dedi. Bakmadım sesini dahada yükselterek tekrar dedi ama yine bakmadım . Sinirle ekleriyle yüzümü kendine çevirdi ve bağırarak "KURAL 2 EVDEN KAÇMAYAN ÇALIŞMAK YOK". Bunu zaten biliyordum tüm kurallar ezberimde ama ben o kurallara hiç birini umursamıyorum. Buradan kurtulmak icin her an, her gün o kuralları çiğnerim .

Tam elini kaldırıp vuracakken telefonu çaldı önemli biri olması gerekli telefonu açtı . Yoksa hayatta şuan da telefonu açmazdı. Karşıdaki kimse söylediği şeyle yüzü değişti. Sonra hemen odadan çıktı. Kapıyı bile kilitleme den çıktı karşıdaki ne dediyse onun gerçekten beklemediği bir şeydi çünkü hayatta bu kapıyı kilitleme den gitmezdi.


Eveeet bölüm sonu nasıl buldunuz yazınnn . Sizce birinci kural ne ?
Arayan kim olabilir ve ne demiştir sizce?
YILDIZA BASS KDKFKFK❤️🤣

Acının İçindeki GizliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin