Bölüm 7

121 5 0
                                    

Hepinize merhabalar okuma sayılarımız arttı hepinize çok teşekkür ederim bu benim gerçekten çok mutlu etti .
Oy verip yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar...

19 yıl önce (Alin yedi yaşında )

Pencerenin önüne oturmuştu yine Alin. Her zaman olduğu gibi buraya oturp annesini kurtaran kişinin gelip onu da kurtarmasını beklerdi ama kimse gelmedi.
O günden beri Alin her gün pencereye bakmaya devam etti . Hiç kimse gelemse bile. Bakmaktan vazgeçmedi.
Şimdiki Zaman:

Alin'den

Susuyordu.
Konuşması gerkemezmiydi neden susuyordu bu Allah'ın cezası adam .

Demek konuşmuyor bende giderim zaten gitmek için can atıyordum.
Ayağa kalkıp son birkez yüzüne baktım değişik bir duygu vardı yüzüde ama çözemiyordum.
Yüzüne bakmayı bırakıp arkamı döndüm ve ilerdim.
Peşimden geliyo.
Ya sabır oğlum sen manyak mısın.
Hem daha yeni bir şey demiyor şimdi peşimden geliyo.
Yok ben bunun anasını.

Kuzey'i bulmak istiyordum . Özlemiştim uzun zaman olmuştu görüşmeyeli ama artık hep beraberdik.
Etrafa bakarken o gözlerle karşılaştım.
Sevgi , özlem ve şefkat dolu gözlerle karşılaştım. Kuzey' in gözleriyle. Yüzüme bakıyordu beni görünce gülümsemesi büyüdü.
Hızlı adımlarla Kuzey'e doğru ilerledim.
Bi dakka Yamaç hala arkamdan geliyordu.
Dayı beni bi sal.
Umursamadan devam ettim.
Kuzey'in tam karşısında durup kocaman gülümsememle Hazır ola geçip tekmil verdim.

-"Üsteğmen Alin Nefes Karaca/Kayseri emredersiniz komutanım.
"dedim .
Güldü.
Özlemiştim ben bu çocuğu ya .
Hiç görmediğim abimin yerini alan çocuğu harbi özlemiştim.
Oda benim gibi ciddiyeti bozmadan cevap verdi.

-"Rahat asker"dedi.

Gülerek rahata geçip karşısında bekledim ne yapacağını bekledim.
Her zaman yaptığı gibi kendine çekip sım sıkı sarıldı . Kollarımı bende ona sardım belki yanlış anlaşılacaktı ama önemsemedim. Kuzey de önemsemediği için sarılmıştı.
Yavaşça ayrıldık.

-"Hoş geldin inatçı keçi"

İnatçı keçimi
Gösteririm ben sana keçiyi.
Ya bu adam hala niye bizim arkamızda.Yok ta gidmek için neyi bekliyorsun be adam.

-"Hoş buldum uyuz"dedim bende .
Kaşlarını havaya kaldırıp öylemi der gibi baktı. Bende aynen öyle dergibi başımı eğip kaldırdım.
Sonra güldü. Kimsenin yanında gülmeyen bu çocuk benim yanımda kahkaha atıyordu. Bende onun yanında içten bir şekilde sesli gülüyordum zaten .
Kuzey arkama bakıp Yamaç'ı görünce kaşlarını çattı sonra düzeltti. Beklemiyordu büyük ihtimalle arkamda birinin olup bizi izlendiğini .

-"Yamaç senin ne işin var burda ?" dedi Kuzey.
Ne işi vardı gerçekten hadi cevap ver aslanım bakalım ne diyecek.

-"Alin ile bir işimiz vardı onu konuştuk bizimkilerin yanına gidiyorduk . Alin durunca bende durdum ondan yani" dedi

Neeğ
Yalann
Kuru iftira
Şaşırarak yüzüne baktım.

-"Öylemi tamam ozaman ben sizi tutmayımbsiz gidin ekibin yanına sonra görüşürüz."dedi Kuzey

Kulağıma eğilerek"Bunu sonra konuşucaz küçük hanım hadi gidin şimdi " dedi

Uyuz yanlış anlamıştı.
Salak ya bu çocuk şimdi bir sürü trip atacak.
En masum gülümsememle yüzüne baktım .
Sırıtarak yanımdan geçti.
Kıyamıyor da bana.
Kendimi toparlayıp Yamaç'a döndüm

Acının İçindeki GizliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin