Bazı aşklar vardı ki hayatta sadece bir kere karşına çıkar bazı aşklar sa sürekli şekil değiştirir ve yine seni bulur bazı aşklarsa kendini saklar ve zamanı gelene kadar sen onu hissedemezsin o da seni bulamaz ,hayatım bir ömür mücadele ve zorlukla geçmişken en büyük aşkım mutfak olan yerdeydim benim en büyük aşkım yemek ve emin olun ki!
Yemek yapmak bir sanat işidir ve ben bu sanatı en iyi şekilde yapmaya çalışıyorum. en sevdiğim şey mutfak ve mutfakta bir şeyler yapmak .bu yüzden kendime ait bu küçük kafede çeşitli yemekler ve tatlılar yaparak hayatımı sürdürüyorum.
Adım Evva yeşil ismim ve soyismim bu kadar farklı olmasına bir anlamveremezken yetiştirme yurdunda büyüyüp sadece hayata kalmak için cabaladığım için pek te üstelemedim .yeşil soy ismi bundan bir yıl öncesine kadar bana çok gereksiz gibi geliyordu taki bir akrabanın varlığını ögrenip bu küçük kafeyi bana miras bıraktığını öğrenene kadar.
Şansım işte o zaman dönmüştü üst kısmında ev olup alt kısmı çok güzeldi .
Görür görmez resmen aşık olmuştum. O günden sonra da bu küçük şirin kafede geçirmemi sağlıyor üst katta da oturuyordum.
Yetiştirme yurdunda 3 arkadaş çıkmıştık Sema ve Esra onları da yanıma alıp beraber kahveyi işletiyorduk onlar için de iyi bir gelişme olmuştu çünkü üçümüzde beş parasız sokakta kalmıştık tam zamanında gelmişti yani bu kafe bizeBen mutfak kısmında çalışırken Esra ve Sema garsonluk yapıyordu bazen de yerlerimizi değiştiriyorduk onlar bir şeyler hazırlarken ben garsonluk yapıyordum ama her zaman sabah ilk kAlkan ben ve ilk kafeyi açan hep ben olurdum.
Büyük bir hırsla kapıyı açtım hala yatakta depelenen iki arkadaşıma onları öldürecekmişim gibi bakarken büyük bir hırsa her ikisinin de yorganını çekiştirerek üzerlerinden aldım.Sema homurdanarak ya niye her sabah bu eziyeti bize yapıyorsun diyerek gözlerini ovuşturarak bana baktı.
Esra kıramal saclarıyla uyumlu küçük koyu kahverengi gözleriyle beyaz teni ufak minik burnu burnuna uyumlu minyop yüzüyle 1 .60 boyu 55 kilosuyla oldukça güzel ve alımlı bir kızdı .
Sema: ya kızım daha horozlar bile ötmedi sen niye bizi uyandırıyorsun Allah aşkına dedi isyan ederek kolarını hırsla iki yanına koyarak
Semaya baktım Allah'ım bir insan cikolata gibi olup nasıl bu kadar siyah ve güzel olabilir. Kıvırcık simsiyah saçları tıpkı saçları gibi siyah olan kaş ve kirpikleri ne kadar saklamak isteseler de muhteşem güzeliginde olan masmavi o gözleri Onun hep yapancı biri olduğunu düşünüyordum .ama hiç birimiz kendi hikayalerimizi bilmiyorduk .çok Küçük yaşlarda gözlerimizi yurtta açmıştık ve birbirimizi orada bulmuştuk.
Söylenmeyi bırakın tembel tavuklar kalkın ve bana yardımcı olun kafeyi bu gün siz açıcaksınız dedim
Semma bana kızım sen neyin kafasını yaşıyorsun bakışını atarken
Esra dün gece yine uyuyamadın değilmi diye söylendi ?
.
Evvet kendimi bildim bileli geceleri sadece iki saat yada 3saat uyuyabiliyordum .o iki ,3 saat uyku tüm gün boyunca bana yetiyor hata bazen fazla bile oluyordu .Onlara bıktım aga bakısımı sunarken
İkiside aynı anda oflayıp kalktılar .
Gözlerimin içine seni öldürücez de gidicek başka yerimiz yok o yüzden yapmıyoruz bakışı atıyorlardı .
Ben pek uyuyamadığım haliyle onları uyutmadığım için ayrı odada kalma kararı vermiştik
Kendi odama geçip siyah dizlerimin üstünde biten mini bir etek giyip üstünede beyaz bir gömlek giydim .
Aynadan kendime bakarak şuan dağınık olan hafif dalgalı ama uzun olan kan kırmızısı saçlarım porselen gibi bembeyaz olan tenimle uyumlu kehribar gözlere sahiptim .Soyismimle uyumlu hiç bir amare taşımazken hafif iri yapılı vücudum 1.75 boyundaki boyumla oldukça güzel görünüyor dum .
Ben Evva yeşil!!
Hayatı hep zorluklarla geçen hep dik durmaya çalışan hep gücünü kendinden alan kadın ben gücümü hep kendimden aldım o yüzden hiç pes etmedim hep zorlukların üstesinden geçip kendi hayatımı kurdum ama zamanın bana oynadığı oyunu göremedim.
Ben Evva yeşil!
Daha çok küçükken yurda bırakılan kaderine mahkum edilen kız onlar beni pes edecek sanırken ben küllerimden yeniden doğmayı ögrendim.
Saçlarımın kızıllığı gözlerimin kırmızı lıgı bunlar bile benim bir ateş ten doğan olduğumun kanıtıydı. Ama ben benim kim olduğumu tüm evrene göstermem gerekicek ti.
Devam edecek.....
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Evet arkadaşlar duygu ve düşüncelerinizi çok merak ediyorum eski hikayelerime buradan yazmaya devam edeceğim Ama o kadar sıkıldım ki aynı şeyi yazmaktan defalarca bu defa yeni bir şeyler denemeye karar verdim birkaç yeni hikayem olacak ve eski hikayelerden sizin en çok istediğiniz ve devamını mutlaka bilmek istediğiniz hikayeleri de yazacağım.Lütfen yorum ve fikrinizi yazın oykulanmayı da unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
alfa ve mühür
Hombres Lobokokun ilk baharda yeşeren çiçek gibi ? çicekleri sevmem baharı da ! dedi kız adım adım üzerime gelirken gözleri sadece gözlerime kenetlenmiş ti . bense adım adım arkaya giderken sırtım sert bisiye çarparak durmak zorunda kaldım. iki kolunu iki taraf...