gizlenen gerçekler

289 21 11
                                    

Savaş beni odama bıraktıgın da ağlamam durmuştu ama kalpim kırılmıştı Abel beni herkesin içinde kırıp kim olduğumu unutmuştu .

Ona kim olduğumu hatırlatmam gerekiyor du sanırım sıradan olmak vaz geçilen olmak bunlar benden o kadar uzak seylerdiki benim için savaşmalı benim için yasamalı ve yasatmayı bilmeliydi en önemlisi de kimin vaz geçilmez olduğunu ona hatırlatmam gerekıyordu .

Derin düşüncelerimde savaşın ayagıma dokunmasıyla daldıgım ruh halinden çıktım.

Gözlerimin içine bakıp izin verir misin dediğinde basımı tamam anlamında saladım.

Önce hafif dokundu sonrada hafif çevirip acıyormu diye sordu ?

Hayır anlamında basımı saladım.

Savaş derin bir nefes aldı sonrada karsıma oturdu .

Evva bunu sana abel'in anlatması gerekiyordu .

Ama sanırım Abel durumu sana anlatmamış dediğinde ne diyecegini o kadar beni korkutup hemde merak içinde bırakmıştı.

Savaş derin bir nefes aldı . sonra da konuşmaya başladı.

Abel ve maya çocuklukluklarından beri yanyanalar  ben onları bildim bileli bu hep böyle olmuştur .önceleri biz beşimiz yani ben ,Abel ,maya ,barış ,Kaan beraber takılırdık ve gezerdik taki abel'in ve maya nın birbirlerinden etkilendiklerini ve mühürlü olduklarını söyleyene kadar.

Savaş bunu dediğinde kaşlarım çatılmıştı.çünkü bu imkansızdı Abel'in mühürlüsü olduğumu biliyordum .ama bu nasıl oldu diye merak ederek savaşa baktım.

Savaş durumu anlayıp konuşmaya devam etti .

Kurtlar arası mühür biraz farklı oluyor .
Dedi savaş önce etki başlıyor sonrada mühür kendisini bir sihirle ortaya çıkıyor dediğinde bu konunerede tamamlanacak merak etmiştim .

Savaş gözlerimin içine bakarak

Abel ve maya saray büyücüsüne gidip mührü tamamlamak istediklerini söylediler .ama herşey tersine döndü çünkü maya ve Abel bişiyi atladılar .

Maya abel'in mühürlüsü olmadıgı beliydi ama onlar bunu fark etmeyecek kadar bağlanmışlardı.

Nasıl fark ettiler dedim savaşa nasıl anladılar .

Savaş saçlarıma baktı sonrada gözlerime  büyücü abele maya nın onun mühürlüsü olmadıgını söyledi Abel ne kadar öfkelensede büyücü maya yı gösterip bu kız senin mühürlün değil istersen bunu sana göstere bilirim kanıtım var dediğinde hebimiz merak etmiştik

Büyücü önünde duran suya bişiler yaptı ve ateş ten bir anka yükseldi gökyüzüne sonrada o anka bir kadına dönüştü tamam ateşten bir kadını kızıldan saçları vardı o kadının ateşten elleri vardı.

Savaş gözlerimin içine bakarak eğildi ve

Büyücü abele baktı sonrada sen dedi alfa sen ateşten doğan kızıl saçlı ankanın sacrengini gözlerinde taşıyorsun .o kızıl saclı ateşten doğan kız önce senin sonrada herkesin kaderini değiştirecek

Maya yı gösterip eyer sen mührü red edersen onu gördügün anda mühür tekrardan kendini tamamlayacak cünkü o senin sadece mühürlün değil senin kaderin ve gücünün kaynagı  sadece o kadın mührü red ettiğinde istediğin olur ve sen istediğinle mühürlene bilirsin .

Abel işte o an maya dan uzaklastı ve seni aradı her yerde

O an o kadar hayal kırıklığına uğradım ki ben abelin beni sevdiğini sanmıstım. Mühürden dolayı değil beni istediği için yanımda sanmıştım .ama herşey bir yalandan ibaretmiş

alfa ve mühür Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin