☆ 4 ☆

212 16 1
                                    

  Medya:  Mask - 90'yılların Aşkı

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🌺🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Ezgi'nin Anlatımıyla

Yeni girilen bir ortama hemen alışmak mümkün müydü? Emin değildim. Yeni ortamlara pek girmez, girersem de sadece üçüzlerimle konuşurdum. Bu yüzden alışmak umurumda olmaz, alışmaya dahi çalışmazdım.

Şu an da alışmama gerek yoktu, sonuçta 3 aya buradan gidecektik. Ama bir yanım da buraya alışmak istiyordu. Burada kalıp; anne, baba sevgisi görmek istiyordu.

Tabii görebilecek miydik, orası muammaydı.

Bütün herkes oturma odasında toplanmıştık. Hanım anne ve bey baba kendi aralarında konuşurlarken Ural telefonuyla oynuyor, Erez ise herkesten uzak bir köşeye geçmiş ve camdan dışarı bakıyordu. Ben, Yankı'nın omzuna yatmış beraber reels izlerken Yekta'da telefonunda bir şeylere bakıyorlardı.

''Ay çok sıkıldım.'' derken Yekta'ya doğru yatmıştım bu seferde.

Bu hareketime normalde kızan Yekta kızmamış ve telaşla elini arkama götürmüştü.

Ne yaptığını çözememiştim.

İnatla bana bakmayıp başka yere bakmasıyla bende o tarafa döndüm.

Ural ile göz göze gelirken tuhaf tuhaf ona baktım.

Ne diye bakıyordu lan bana bu?

Kaşlarım çatık bir şekilde Yekta'ya dönüp omzunu sertçe dürttüm. '' Ne oldu lan? Niye birbirinize aşık olmuş gibi bakıyorsunuz?"

Yekta dediklerime karşı gözlerini devirip konuşmaya başladı. ''Belindeki izleri gördü.'' demesiyle omuz silktim.

Yapacak bir şey yoktu.

Yekta geri telefonuna dönünce bende ne yaptığını merak edip oraya odaklandım.

Gitarları incelediğini görmemle Yekta'nın beline sarıldım.

Bir kaç yıl öncesinde parasını biriktirip gitar almış ve kendi çabalarıyla çalmayı öğrenmişti. Ama Göthan'nın onu kırmasıyla çalacak bir şeyi kalmamıştı garibimin.

"Kızım, benimle alışverişe gelmek ister misin? İhtiyacın olan şeyleri de alırsın. Hem de baş başa vakit geçirmiş oluruz." diyen hanım anne ile heyecanlanmadan edemedim.

Şimdi biz anne kız gezecek miydik?

Hayır. O senin sadece biyolojik annen, kendine gel. Muhtemelen yanında süs niyetine duracak birisini arıyor. Boş yere umutlanma hemen.

''Olur, gelirim. Benim de birkaç tane alacağım şey vardı. Ben hemen hazırlanıp geleyim o zaman.'' Yekta ve Yankı'nın da benimle kalkmasıyla hızla benim odama geçtik.

Yekta için bir günlüğüne katlanabilirdim.

Ural'dan

Üçüzlerin ardından bende kalkıp odama doğru gitmeye başladım.

Ezgi'nin odasından seslerin gelmeyisyle  merakıma yenik düşüp onları dinlemeye başladım.

''Ya kızım bir bize soraydın, iki münakaşa ederdik. Öyle pat diye gelicem denir mi? 3 gündür tanıyoruz bu insanları sadece. Nasıl tek yollarız onunla biz seni? Ben de gelicem, güvenmiyorum bu insanlara dediğim gibi.'' diyen Yankı'yla iyice içeriye kulak kabarttım.

''Ne kadar Yankı haklı demek istemesem de Yankı haklı be güzelim. Ben de güvenmiyorum bunlara. Ne yapacakları belli olmaz. Bir şekilde ikna edip biz de gelelim seninle, olmaz mı?'' bu sefer de Yekta konuşuştu.

Baştan AlıyoruzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin