6

15.4K 75 48
                                    

Ezgi ile kaçamak yaptığımız günün ardından 1 hafta geçmişti ben yeni bir ev bulmuştum ve Ege'ye bunun haberini vermek istiyordum sürekli bu evde kalamazdım...

Öğlen saatleriydi üstümü değiştirip evden çıktım.Yeni açılan tatlı bir cafe vardı oraya gittim.bir soğuk kahve istedim,Ege arıyordu...

"Alo efendim Ege'm"

"Aslı beni dinle ama duyduklarına tepki verme sanki normal bir şeymiş gibi cevap ver tamam mı?"

"İyi bende ne olsun cafeye geldim" dedim normal konuşmaya çalışıyordum.

"Bebeğim az sonra orada bir patlama olacak ve sen hesabı hemen ödeyip oradan ayrıl benim arabam biraz ilerde telefonu sakın kapatma."

"Aa ben onu unuttum doğru ya hemen geliyorum" tepkisiz kalmak çok zordu.

Kasada ücreti ödeyip telefonu kapatmadan elimde tuttum.Ege'nin arabasını gördüğümde hızlı adımlarla arabaya bindim.

"Neler oluyor?"

"Anlatıcam güzelim,ilk önce buradan uzaklaşalım"

"Peki"

Ege'nin polis olması beni güvende hissetiriyordu.

"Egee"

"Efendim"

"Ben yeni bir ev buldum size daha fazla yük olmak istemiyorum oraya taşınacağım"

"Güzelim bilirsin ben kısıtlayıcı birisi değilim fakat mesleğim gereği düşmanlarım olabiliyor tanıştığımız gün neden evini kurşunladılar sence? Çünkü seni bizim evden çıkarken görmüşler takip etmişler biraz uslu dur gözünü seveyim"

"Peki eve sürsene arabayı"

"Nedenki"

"Oyun oynayalım" diyip imalı şekilde sırtım

Cevap vermeden direkt eve götürdü Ece kreşte,Ezgi ise arkadaşında kaldığı için ev boştu. Beni kucağına alıp odaya götürdü.

O soyunurken onu izledim yanıma yaklaştı, gözleriyle izin istedi olumlu cevap verdim.Benide soyundurmuştu.

Üzerime çıktı ama ağırlığını bana vermedi, dudaklarımı öpmeye başladı bir eli ise göğüsümdeydi.

Öpücükleri sertleşti ardıdan diğer göğsümü ısırmaya,yalamaya başladı.Ben kısık kısık inlerken bir eli vajinama gitti zevk noktamı buldu okşuyordu ben ise fena azmıştım...

"ARTIK GİR İÇİME"

"Ne dedin duyamadım"

"İÇİME GİRSENE"

"yalvar güzelim "

"O SİKİNİ İCİMDE İSTİYORUM NOLUR SİK BENİ"

dudakları yukarı kıvrıldı sanırım beğenmişti.

Aniden içime girişi ile çığlıklara boğuldum, hızlı gel-gitleri sayesinde bir süre sonra boşalmıştım.

Sıra bendeydi.

Önünde dizlerimin üstüne çöktüm sikinin ucunu emdim, yavaşça dilimi üzerinde gezdirdim en sonunda hepsini ağzıma alıp sakso çekiyordum.

Ege eliyle başımı ileri ittiriyordu,titreyerek ağzıma boşaldı.Ne yapacağımı bilememiştim anı olrak duraksasamda sonra yuttum.

"Sen yuttun" dedi Ege şaşkınlıkla

"Tadım güzelmiş"

Ayağa kalktım duş alıp, üzerimi değiştirdim.

Ege'de duş alıp işine geri döndü

Seviyordum ya bu çocugu..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 26, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aslı+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin