Kapitola 2: Hledání odhodlání

2 0 0
                                    

V údolí mezi strmými horami se nacházelo království trpaslíků. Pod zemí rozlehlých důlních komplexů a nad nimi majestátní pevnosti, které svědčily o síle a odhodlání trpaslíků. Král Randus, statečný a spravedlivý vládce trpasličího národa, shromáždil své rádce a významné členy království v jedné z velkých síní.

Královská síň byla vytesaná do skály a osvětlena září křišťálových luceren, které vyzařovaly jasný svit. Randus, se svým výrazem odhodlání na tváři, promluvil k shromážděným trpaslíkům.

Randus: "Drazí přátelé, přišel čas, abychom se postavili temnotě, která hrozí naší zemi. Víme o Darknessovy , který se vrátil a naše prokletí, které nás omezuje v našem pohybu, ale za tu dobu, co jsme s tím žili, jsme objevili novou naději."

Trpaslíci poslouchali s napětím a očekáváním. Byli zvědaví, jak může jejich král překonat prokletí, které je donutilo zůstat v údolí a bránit se temnému vlivu.

Trpaslík: "Když dovolíte! Jakto že jsme se nespojili s Fénixem, jak jste říkal. Teď je na čase se ptát o co tedy Darknessovy jde, existuje jeden zřejmý závěr. Něco plánuje, je to aby něco nachystal. Proč by se dvacet let nic nedělo."

Randus: "Ten plamen co jsem zahlédl a zjevuje se mi ve snech nesmím brát vážně. Protože je to jen sen a tamto mohla být halucinace."

Trpaslík se zařadil mezi ostatní.

Randus: "Naši vědci a alchymisté vyvinuli nový elixír, který by nám mohl umožnit volně cestovat bez omezení. Tento elixír, který jsme pojmenovali Elexirum, nám vrátí svobodu pohybu a posílí naši odhodlanost v boji proti temnotě."

Trpaslíci zvolali povzbuzující pokřiky a projevili svůj souhlas s královským plánem. Byli připraveni opustit bezpečí svých pevností a vydat se do neznáma, aby se mohli opět cestovat.

Randus: "Naší starý přátelé elfové nás rádi přivítají, ale také mají něco co Darkness chce. Je naší povinností stát po jejich boku a bojovat za svobodu a mír.

Zatímco trpaslíci přikyvovali a projevovali svou oddanost králi.

Přípravy na výpravu začaly. Trpaslíci sbírali své zbraně, vybírali odvážné válečníky a učili se ovládat Elexirum, aby byli připraveni na všechny výzvy, které je čekaly na jejich cestě. Král Randus se utvrdil v přesvědčení, že spojenectví elfů a trpaslíků má sílu překonat jakoukoli temnou sílu, která by se jim postavila do cesty.

S odhodláním v srdci se trpaslíci vydali na dlouhou a nebezpečnou cestu mezi horami. Byla to výzva, kterou přijali s pevnou vůlí a nadějí, že společně s elfy.

Druhý den příchodu trpaslíků do elfího království se konala slavnostní schůzka mezi oběma králi, Aureliem a Randusem. Byl to historický okamžik, kdy se spojily dvě velké rasy.

Randus: "Dokázali jsme to. Můžeme cestovat."

Aurelius: "To vidím a rád tě vidím a co se stalo s Goddumirem?"

Randus: "Umřel."

Aurelius: "Ach, to mi je líto. Jsem rád že jste přišli."

Elfí strážci: Temný paktKde žijí příběhy. Začni objevovat