Král Aurelius pečlivě promýšlel další kroky a váhal, protože si uvědomoval, že nejvyšší prioritou je ochrana jeho syna a manželky. Věděl, že Darkness a temnota by byli schopni udělat cokoli, aby získali mocný artefakt, který elfové střežili. Bylo nezbytné, aby jeho rodina byla v bezpečí.
Šel tedy za svou ženou, která držela syna v náruči.
Aurelius: "Darkness přestavuje velkou hrozbu."
Ariana: "Samozřejmě."
Aurelius: "Pošlu vás do bezpečí."
Srdce plné starostí, ale také rozhodnutí, se Aurelius rozhodl umístit svou ženu a syna do Mrtvého království, nedaleko jejich planety. Mrtvé království bylo dlouho opuštěné a považovalo se za bezpečné místo, kde by mohli zůstat skryti před temnotou.
S láskou a starostlivostí Aurelius svěřil svého syna a manželku do péče svých nejvěrnějších strážců a důvěryhodných elfských vojáků. Ujistil se, že budou mít všechny prostředky a ochranu, které potřebují, aby zůstali v bezpečí.
Zatímco Aurelius se staral o svoji rodinu, král Randus se vydal zpět do Trpasličí nory. Setkal se s trpaslíky a sdělil jim zprávu.
Randus: "Moji občané, chtěl bych vám sdělit že schůzka proběhla a hádám, že elfové budou na naší straně. Ale jak jsem ho poslouchal, tak Darkness nezmizel. Tam o něm slyší každý den. Oni mají mocný artefakt, který chce Darkness a my jim pomůžeme ho ochránit."
Randusova slova vzbudila rozruch mezi trpaslíky. Byli hrdí a odhodlaní bránit své domovy, ale také byli moudří a věděli, že bez spolupráce a sjednocení s elfy bychom měli jen malou šanci na úspěch proti Darknessovy.
Po pečlivém zvážení rozhodnutí přijali trpaslíci Randusovou výzvu a rozhodli se opustit své nory. Sbalili své věci, upevnili své zbraně a vyšli na cestu směrem k portálu mezi horami. Věděli, že jejich odhodlání a bojové dovednosti budou nezbytné v bitvě s temnotou.
Zatímco Aurelius svěřoval svou rodinu do bezpečí Mrtvého království a Randus organizoval přesun trpaslíků do elfího království, poslal také dopis Aureliusovi.
Aurelius si ho přečetl.
Pomůžeme vám chránit Království před Darknessem a mám tušení že přijde brzy a proto vyrážíme a zůstaneme pár dní, kdyby náhodou přišel.
Tak začal proces přesunu a sjednocení, který měl připravit elfy a trpaslíky na případný boj.
ČTEŠ
Elfí strážci: Temný pakt
Adventure"Elfí strážci: Temný pakt" je dobrodružný fantasy příběh. Hlavním dějovým tahákem je mocný artefakt, který je hlídán v království elfů, a spojenectví mezi elfy a trpaslíky. V království elfů je uchováván mocný artefakt, jehož původ a síla je pro elf...