V síni elfského království se králové Aurelius a Randus shromáždili, aby diskutovali o každodenních záležitostech.
Randus: "Aureliusi, naše spojenectví je silné a věřím, že společně můžeme mít pakt, budeme společný. Budeme si navzájem pomáhat."
Aurelius: "Samozřejmě, ale Darkness je zpátky, to přeci víš. Darkness chce něco co máme u sebe a každým dnem můžeme očekávat že někoho na nás pošle."
Arthur se zamyslel nad slovy elfského krále. Byl si vědom toho, že Darkness je zpátky a jejich království nejsou imunní vůči temnému vlivu.
Randus: "Máš pravdu, Aureliusi. Musíme zajistit, aby toto království byli v bezpečí. Darkness je určitě mocný a může se ukázat kdykoliv. Ale dvacet let jsem o něm neslyšel nic."
Aurelius: "Protože jste byli uvězněný v jeskyních, jinak tady by si slyšel každý den o něm. Takže spojíme se.
Králové se domluvili, že spojí své síly a rozšíří komunikaci s vlastními lidmi. Vyslechnou jejich obavy a návrhy, aby vytvořili silný a sjednocený pakt, který dokáže čelit vnitřním i vnějším hrozbám.
Nakonec se dohodli na tom, že budou vypravovat delegace do jednotlivých oblastí svých království. Setkají se s představiteli elfů a trpaslíků a naslouchají jejich potřebám. Zároveň budou vytvářet strategii pro případný příchod Darknesse.
Randus: "Pokud by Darkness přišel, tak by to mohlo znamenat válku."
Aurelius: "Samozřejmě."
Randus: "Potřebujeme plán."
Plán byl nastolen, a přestože vnitřní konflikty byly skutečností, oba králové věřili, že se jim podaří nalézt rovnováhu mezi ochranou domova a bojem proti temnotě. Byl to klíč k úspěchu jejich společného úsilí.
S odhodláním v srdci se Randus a Aurelius rozloučili a vypravili se ke svým vlastním lidem, aby započali proces sjednocování a přípravy na příští bitvu. Věděli, že cesta před nimi je obtížná, ale jejich odhodlání bylo neporušitelné.
ČTEŠ
Elfí strážci: Temný pakt
Adventure"Elfí strážci: Temný pakt" je dobrodružný fantasy příběh. Hlavním dějovým tahákem je mocný artefakt, který je hlídán v království elfů, a spojenectví mezi elfy a trpaslíky. V království elfů je uchováván mocný artefakt, jehož původ a síla je pro elf...