Aurelius procházel elfím městem, když najednou u brány spatřil dopis.
Aurelius: "To snad není možné. To je ..."
Srdce mu zadrhlo, když rozpoznal známou pečeť - byl to dopis od Darknesse, mocného vládce temnoty. Zvedl dopis a jeho oči přečetly slova výhrůžek, která se na něm nacházela.
Aurelius: "Já Lord Darkness, prohlašuji vaší smrt a zkázu, během následujících dní."
Darkness tím naznačoval že to bude jejich konec.
Aurelius se zastavil a snažil se zvládnout vlnu obav, která ho přepadla. Věděl, že Darkness je nebezpečný a mocný protivník a že jejich boj bude tvrdý a krutý. Všichni elfové byli si vědomi nebezpečí, které jim hrozilo, a mnozí z nich byli připraveni bojovat a položit své životy na oltář obrany svého království.
Aurelius se rozhodl naverbovat i mladé, sedmnáctileté kluky. Věděl, že jejich nezkušenost může být nevýhodou, ale věřil, že jejich odhodlání a vášeň mohou být cennými zbraněmi v této bitvě. Rozhodl se, že jejich životy nebudou nadarmo a že jejich úsilí přispěje ke konečnému vítězství. Přesto však měl v hlavě neustávající pochybnosti.
V mysli Aureliuse se odrážely slova Darknesse. Tušil, že na ně čeká krveprolití a oběti. Byl si vědom, že mnoho životů bude ztraceno v této bitvě. Ale nebylo mu to lhostejné. Věděl, že pokud nebudou bojovat, temnota pohltí jejich svět a jejich děti budou žít v nekonečné temnotě.
Aurelius se rozhodl postavit čelem nebezpečí a vést svůj lid do boje. Byl připraven čelit Darknessovi tváří v tvář a obětovat vše, co bylo třeba, aby ochránil elfí království a zachránil životy svých poddaných. V jeho srdci se však vždycky skrývalo tušení, že toto bude nejtěžší bitva, kterou kdy vedl, a že mnoho nevinných duší se obětuje ve jménu svobody.
ČTEŠ
Elfí strážci: Temný pakt
Aventura"Elfí strážci: Temný pakt" je dobrodružný fantasy příběh. Hlavním dějovým tahákem je mocný artefakt, který je hlídán v království elfů, a spojenectví mezi elfy a trpaslíky. V království elfů je uchováván mocný artefakt, jehož původ a síla je pro elf...