Temnota se rozprostírala kolem Nemesise, který se pohyboval bezcílně ve vesmíru. Byl ztracen, zahozen mezi hvězdy jako nežádoucí stín. Zklamal Darknesse, pána temnoty, kterého sloužil.
Nemesis se pomalu probouzel z bezvědomí, jeho oči se rozevíraly ve tmě. Byl zmatený a nevěděl, jak se ocitl v této zoufalé situaci. Ztracen ve vesmíru, bez naděje na návrat. Přestože měl temnou sílu, cítil se nyní slabý a zranitelný.
Mezitím Aurelius, srdce plné obav a pochybností, se ocitl ve svém království. Myslel na své činy a uvědomoval si, jak moc to ovlivní vztah s Trpaslíky. Bojoval s vnitřním konfliktem a obavami z budoucnosti.
Věděl, že jeho rozhodnutí mělo následky a že nyní čelí důsledkům. Bál se, že vztah s Trpaslíky bude nyní napjatý a že konflikt mezi jejich lidmi se prohloubí.
Avšak, v těchto chvílích pochybností a obav, začal Aurelius vnímat také jiskru naděje. Připomněl si statečnost a jednotu, kterou projevili Elfové a Trpaslíci během boje proti Nemesisovi. Byl si vědom síly spojenectví a možnosti obnovit důvěru mezi oběma královstvími.
A tak Aurelius vzal své srdce do rukou a přísahal, že se bude snažit napravit své chyby a pracovat na upevnění vztahu mezi Elfy a Trpaslíky. Byl rozhodnut vybudovat mír a harmonii mezi svými lidmi.
Na konci této cesty zůstává nejistota, ale také naděje. Aurelius a jeho království se vydávají na dlouhou cestu směrem k vyrovnání a míru. Ačkoli budou překážky, jsou odhodláni bojovat za lepší budoucnost a vyvarovat se dalšího konfliktu.
A tak se příběh Elfů a Trpaslíků uzavírá s otazníkem, ale také s otevřenou možností smíření a nového začátku. Je to příběh o boji, oběti, chybách a naději, který připomíná, že i v temných časech je možné nalézt světlo.
Konec
ČTEŠ
Elfí strážci: Temný pakt
Aventure"Elfí strážci: Temný pakt" je dobrodružný fantasy příběh. Hlavním dějovým tahákem je mocný artefakt, který je hlídán v království elfů, a spojenectví mezi elfy a trpaslíky. V království elfů je uchováván mocný artefakt, jehož původ a síla je pro elf...