7.glava

24 0 0
                                    

Otvorio je oči. Sunce ga je na trenutak zaslepelo, odbijajući se od beline njegove snežne postelje. Sećanje na san se vraćalo. Ili nije bio san? Svaki detalj još je bio živ u njegovom umu. Svaki proživljeni dodir.
⧿ Šta se dešava sa mnom? ⧿ prošlo mu je kroz misli ⧿ Zašto se tako ponašam prema svima? Odakle u meni toliko besa?
⧿ Nadam se da si lepo spavao dete. ⧿ prekinula je Zima njegove misli.
⧿ Ah Borea ⧿ namrštio se ⧿ gde si me to poslala?
⧿ Tražio si da ti kažem gde je Bea, ispunila sam svoje obećanje.
⧿ Ispunila si svoje obećanje? ⧿ podigao je upitno obrvu ⧿ Poslala si me u ništavilo, zar si mislila da će me to promeniti?
⧿ Zar nije? Nisi se sreo sa Beom?
Stisnuo je usne od besa koji je navirao. Nije znao šta da joj odgovori. Bila je u pravu.
⧿ Taj susret ⧿ pomislio je ⧿ pokazao mi je šta sam postao.
⧿ Arijane ⧿ upitala je zabrinuto ⧿ da li je sve u redu?
⧿ Ne ⧿ procedio je ⧿ nije u redu.
Hladnoća je stezala njegovo srce sve više, jedva je disao. Pao je na kolena.
⧿ Arijane! ⧿ vrisnula je Zima dotrčavši do njega ⧿ Molim te reci nešto!
Okrenuo se ka njoj. Ono što videla užasnulo ju je. Njegova lepota ostala je nedirnuta, ali hladna. Empatije i topline je nestalo. U očima više nije bilo odraza njegove vesele naravi. Izgledao je kao ledena pustinja, bela i čista kao nevinost, ubitačna poput same smrti.
⧿ Da ⧿ rekao je ⧿ sada sam sasvim dobro.
⧿ Nisi dobro. ⧿ odvratila je. ⧿ Zima nije takva, ovo nisi ti.
Osmehnuo se.
⧿ Borea, uskoro će studen vladati svima. Noćas će se ledeni zmaj pobrinuti za to.
⧿ Ne! Ne smeš to učiniti! Harmonija između godišnjih doba ne sme biti poremećena!
⧿ Harmonije će biti tek kada svet obuče belu koprenu zime. Ni ne pokušavaj da me sprečiš.
⧿ Arijane započneš li rat Severno kraljevstvo je gotovo. Ja više nemam snage…
⧿ Ni ne moraš je imati. ⧿ rekao je arogantno. ⧿ Tvoja moć potrebna je za čarobne snežne pahuljice, koje moja izdajnička žena toliko voli. Za studen koja će vladati potrebna je hladnoća i voda… a vodom vladam ja.
⧿ Bea te nije izdala, ona te voli… ⧿ pokušala je Borea.
⧿ Da me voli ,ostala bi uz mene! ⧿ nije dozvolio da završi ⧿ Ne želim više da slušam o njoj, pređe li granicu kraljevstva biće mrtva!
Odlučnim korakom izašao je iz njenih odaja. Uputio se ka Beinim odajama, rešen da ih uništi.
⧿ Više joj i tako neće biti potrebne. ⧿ zaključio je.
Gotovo se sudario sa Snouvi.
⧿ Gospodaru, oprostite ⧿ odvratila je uplašeno ⧿ krenula sam da Vas nađem…
⧿ Zašto Snouvi? Potreban sam ti?  ⧿ hladno ju je odmerio.
Nešto nije bilo kako treba. Iz njega je zračila studen. Ona je snežna vila i hladnoća joj je dom, ali ono što je osetila u njegovom prisustvu nije mogla da opiše.
⧿ Da moj prinče ⧿ nije se usudila da ga pogleda u oči ⧿ princeza Dejzi Vas čeka u prestonoj dvorani.
⧿ Šta želi moja prolećna sestra? Da moli za milost?
⧿ Nije rekla, želi isključivo sa Vama da razgovara.
⧿ Vrlo dobro Snouvi, proveriću.
Lakim korakom kao da ne dodiruje zemlju ušao je u dvoranu. Princeza proleća čekala ga je nestrpljivo. Bila je obučena u kratku zelenu haljinu posutu cvećem. Duga kosa boje meda beše upletena u debelu pletenicu.
⧿ Arijane, tako mi je drago što te vidim. ⧿ krenula je ka njemu.
⧿ Zašto Dejzi?
Ton njegovog glasa zaustavio  je u trenu.
⧿ Zašto? Ti si moj brat. Uvek mi je drago da te vidim.
⧿ I šta moja draga sestra želi od mene?
⧿ Pomoć.
⧿Pomoć? Hm, mlade biljčice nemaju vodu ili…
⧿ Arijane ne budi takav. ⧿ pokušala je da ga zagrli.
Odmakao se pre nego ga je dodirnula.
⧿ Ja ne bih to radio na tvom mestu Dejzi, mogla bi se pretvoriti u ledenu statuu.
⧿ Molim te brate, ne igraj se sa mnom. Treba mi tvoja pomoć. Majka je poludela.
⧿ Poludela?
⧿ Da, želi uništiti ljudski rod.
⧿ Ooo pa to je sjajno! ⧿ prasnuo je u smeh.
⧿ Ne vidim ništa smešno u tome. ⧿ rekla je ozbiljno.
⧿ Oprosti sestrice, ali to je jače od mene. Pretpostavljam da ostatak naše porodice pokušava da je odgovori od toga?
⧿ Da, Sani i Fol se trude da je urazume. Treba nam tvoja pomoć.
⧿ Zašto moja Dejzi? Ja nisam njeno omiljeno dete, suviše podsećam na svog oca. Nosim čak i njegovo prokletstvo.
⧿ Majka želi da potopi ljude. Preti da će otvoriti sve izvore i podići mora.
⧿ Ah, razumem, potreban vam je element vode da je zaustavi.
⧿ Ne Arijane, potreban nam  je brat da urazumimo majku.
I pre nego se snašao uhvatila ga je za ruke. Osetio je da se nešto lomi u njemu. Dve polovine, ono što je bio i ono što je postao.
⧿ Dejzi nemoj… ⧿ bol oko srca bila je užasna.
⧿ Arijane, šta se dešava? ⧿ nemoćno je izustila.
Iz njegovih prstiju izlazila je hladnoća koja je ledila. Na licu princeze proleća stajalo je zaprepaštenje i neverica dok ju je hladna koperna zatvarala u ledeni zatvor.
⧿ Ne! Dejzi, sestro moja, živote moj! Šta sam to učinio?
Želeo je da plače, ali suza nije bilo. Telo mu je drhtalo. Imao je osećaj da se svaki molekul vode u njemu pretvara u led. Sa ledom je dolazila i tišina, odsustvo boli.
⧿ Dobro je ⧿ prošlo mu je kroz misli ⧿ sada je dobro. Nema osećanja, nema boli.

Ledeni princWhere stories live. Discover now