10. glava

46 2 1
                                    

⧿ Prelepa je. ⧿ zaključila je Sani posmatrajući Beu kako spava.
⧿ I tvrdoglava. ⧿ f rknula je Majka Priroda.
⧿ Jeste majko, ali ne misliš li da ljudi i pored svoje tvrdoglavosti i nisu toliko loši? ⧿ ubacila se Dejzi.
⧿ Nisu loši? Dete oni uništavaju moja bića. Idu tamo gde ne bi smeli, uporno se trude da me pokore.
⧿ Znam, ali u mom kraljevstvu dosta pomažu oko biljaka.
⧿ Samo zato što im služe za hranu.
⧿ Ne baš, niko od njih ne jede cveće. ⧿ nasmesila se Dejzi šeretski.
⧿ Dejzi je u pravu majko ⧿ složila se Sani ⧿ i u mom kraljevstvu pomažu oko životinja i biljaka.
⧿ Oh dobro, pobedile ste. Svakako bih je spasila… ako ona to bude želela.
⧿ Kako misliš ako bude želela?  ⧿ Arijan je zabrinuto sleteo.
Pratili su ga Ignis i Fol.
⧿ Arijane ja nemam moć nad svim ⧿ uzdahnula je Majka Priroda ⧿ samo nad fizičkim svetom. Peti element svakog živog bića je van mog dometa.
⧿Peti element?
⧿ Da, energija koja ih pokreće nije moja. Dolazi od Izvora bezuslovne ljubavi.
⧿ Ipak ćeš pokušati da je spaseš? ⧿ upitao je sa nadom u glasu.
⧿ Neću, vi ćete deco moja.
⧿ Mi! ⧿ odgovorili su u glas.
⧿ Majko kako ćemo mi… ⧿ počeo je Fol.
⧿ Onako kako ste odgovorili,kao jedan. Sem energije koja ih pokreće ljudi su sastavljeni od elemenata kojima vladate, ja vam nisam potrebna. Arijane položi ruke na Beino levo rame, Dejzi ti na desno rame, Sani na levo, a Fol na desno stopalo. Sada pošaljite energiju vaših elemenata, spojite ih u jednu.
Plava ,žuta, crvena i zelena energetska traka spojile su se u jednu na Beinim grudima, da bi se zatim vinula među oblake.
U Parku mira zazvonilo je zvonce.
⧿ Bea ako želiš da se vratiš trebala bi da kreneš. ⧿ upozorio je Angelus.
⧿ Da, ali… ⧿ zastala je ⧿ nedostajaćeš mi.
Prišla mu je i čvrsto ga zagrlila. Uzvratio je zagrljajem. Bio je topao i smirujući.
⧿ Ne treba da ti nedostajem ⧿ prošaputao je u njenu kosu ⧿ ja sam uvek pored tebe.
Traka bele svetlosti polako se spuštala niz četiri prepletene energije. Bea udahnu vazduh. Bilo je bolno, toliko bolno kao kada ga na rođenju udahnute prvi put.
⧿ Ljubavi vratila si se. ⧿ rekao je Arijan grleći je.
⧿ Jesam i nikada te više neću napustiti.

KRAJ

Ledeni princWhere stories live. Discover now