Zmaj je leteo ogromnom brzinom. Njegova moćna krila koristila su vazdušne struje kako bi se manje zamarao. Plovio je na vetru. I da nije bilo trke sa vremenom, Bea bi uživala na njegovim leđima. Odjednom se počeo spuštati. Prepoznala je predeo, bila je to livada na koju je Orkan sleteo.
⧿ Drži se čvrsto. ⧿ čula je.
Jače se priljubila uz njegova leđa, obavivši ruke oko vitkog vrata. Uz lagani trzaj zmaj dotače tlo.
⧿ Hajde Bea, Orkan ća te odvesti u Severno kraljevstvo, ja idem da pomognem svojoj deci.
Orkan, Lahor i Fortuna dotrčaše.
⧿ Gospodaru ⧿ naklonila se Fortuna ⧿ nešto se dešava na granici Severnog kraljevstva! Mraz se širi na granična područja proleća!
⧿ Arijan ⧿ zaključio je Ignis ⧿ hladnoća ledi njegovo srce.
⧿ Moraš požuriti dušo .- okrenuo se ka Bei.
⧿ Hoću moj kralju ⧿ odvratila je ⧿ samo mi recite kako da pomešam svoju krv sa Arijanovom? On neće dopustiti da ga posečem.
⧿ Sudeći po ovom što sam pre koji tren čuo, srce mog sina sve je hladnije. To znači da će njegove ruke zamrznuti sve što dotaknu. Treba ti samo mali komadić oštrog leda između vaših dlanova. Led Bea seče poput noža. Samo molim te pazi da te Arijan ne dodirne po goloj koži.
⧿ Pokušaću. Ako se ne vidimo više hvala Vam za sve. - čvrsto je zagrlila zmaja.
⧿ Bilo bi ti bolje da se vidimo. - odvratio je.
Bea se pope na jednoroga koji polete ka Severnom kraljevstvu. Orkan je trčao kao bez duše. Znao je da mora stići u zamak pre sumraka. Kako su se približavali granici postajalo je hladnije. Nije bilo vetra, ni snega, samo hladnoće koja je prodirala do kostiju. Bea se smrzavala. Još uvek je bila obučena u tanku letnju haljinu. Od sigurne smrti spasavao ju je samo ogrtač u koji se uvila što je bolje mogla. Orkan slete na zadnji ulaz zamka.
⧿ Stigli smo princezo. Molim Vas požurite, noć će uskoro pasti.
Bea skliznu sa njegovih leđa i potrča ka odajama Baka Zime. Glaciela ju je pratila. Našli su je na podu njenih odaja. Bila je iscrpljena. Život je polako isticao iz nje.
⧿ Bea, šta radiš ovde? ⧿ jedva čujno je upitala.
⧿ Šta se desilo? Gde je Arijan? ⧿ Glaciela se uplašeno osvrtala.
⧿ Dete, moraš požuriti… Arijan… zaledio je Dejzi…
⧿ Zaledio je svoju sestru? ⧿ ostala je u šoku.
⧿ Da… moraš… mu… uzeti… ledeni… kristal ⧿ jedva čujno je prošaputala ⧿ idi sad.
⧿ Ali ne mogu Vas ostaviti…
⧿ Idi Bea ⧿ čula je iza sebe ⧿ učini šta moja majka traži, inače je Severno kraljevstvo mrtvo.
Snouvi je stajala iznad nje.
⧿ Ali ne mogu je ostaviti.
⧿ Moraš, ja će se pobrinuti za nju koliko budem mogla.
⧿ U redu, ⧿ složila se teška srca ⧿ hajdemo. Glaciela biće mi potrebna tvoja pomoć. Gde ledeni zmaj obično obitava?
⧿ Čuva kapije zamka princezo, ali mi ga moramo naći pre nego postane zmaj.
⧿ U pravu si, Sunce je na zalasku, pretpostavljam da ćemo Arijana naći na jedinom mestu koje smatra sigurnim.
⧿ A to je?
⧿ Njegova soba, koja takođe poseduje ogromnu terasu zaklonjenu od pogleda. ⧿ rekla je trčeći prema Arijanovim odajama.
Znala je da vrata nisu zaključana. Niko se ne bi usudio ući u prinčeve odaje bez dozvole, tako da nije bilo potrebe da se zaključavaju. Sa druge strane, to je bilo jedino krilo zamka koje je gledalo na ogromno prostranstvo ledenog mora.
Bea otvori vrata. Našla se u kvadratnom predsoblju. Kao i u zamku Velike Majke i ovde je nameštaj bio jednostavnih linija i bele boje. Možda bi se u nekom drugom slučaju i zaustavila diveći se ukusu vlasnika, sada je samo produžila dalje do sobe. U momentu kada je ušla u nju, zapljusnuo je talas neviđene hladnoće. Stegnula je jače ogrtač oko sebe, rešena da ignoriše sve što bi joj stajalo na putu. Visoki francuski prozori okrenuti ka morskim talasima bili su otvoreni i bledoplave zavese lelujale su na vetru. Na smrznutim pločicama terase ležao je Arijan. Po položaju njegovog zgrčenog tela shvatila je da se nalazi u bolovima. Disao je plitko, zatvorenih očiju. Prišla mu je sa oprezom.
⧿ Arijane ⧿ pozvala ga je tiho kleknuvši pored njega ⧿ mogu li ti pomoći?
Ćutao je. Tišina ju je bolela. Posle toliko vremena provedenih u očaju nije mogla više da izdrži. Vrele suze slivale su se niz obraze. Prekrila je lice rukama.
⧿ Ne plači ljubavi ⧿ čula je njegov glas ⧿ uskoro će biti gotovo.
Stajao je iznad nje visok i moćan, dok mu je duga srebrno bela kosa vijorila na vetru. Plave oči izduženih mačjih zenica posmatrale su je dok mu je na usnama bio podrugljiv osmeh.
⧿ Imam li pravo na poslednju želju? ⧿ upitala je podigavši pogled ka njemu.
⧿ Zavisi šta želiš. ⧿ odvratio je.
⧿ Da me zagrliš, da se moji prsti isprepletu sa tvojim i da me poljubiš poslednji put.
⧿ Svesna si da će te to ubiti?
⧿ Ubićeš me svakako Arijane. Ja nemam moć da ti se suprotstavim. Ovako, bar ću umreti srećna.
⧿ Tvoja želja je za mene zapovest princezo. Skini ogrtač. ⧿ naredio je.
⧿ Hoću, ali ne još. Imam pravo da bar nekoliko minuta budem u tvom zagrljaju, živa.
⧿ U redu, biću milosrdan.
Polako mu je prilazila. Um joj je grozničavo radio. Pokušavala je disanjem da uspori ritam svog usplahirenog srca.
⧿ Dođi ⧿ prošaputao je ⧿ neću te povrediti, obećavam… sve dok ne budeš spremna da umreš.
Zagrlio je veoma nežno. Pazio je da se ogrtač nađe između njenog tela i njegovih ruku. Spustio je svoje usne na njene.
⧿ Voleo bih da je moglo drugačije.
⧿ I ja, oprosti mi Arijane.
Još uvek ošamućen od njenih toplih poljubaca, nije stigao da reaguje. Bea je jednom rukom strgla kristal sa njegovog vrata, dok je u drugoj čvrsto držala oštru kopču koja je zatvarala ogrtač i još uvek bila prikačena za jedan njegov kraj. Svom snagom koju je posedovala preplela je svoje prste sa njegovim. Oštra kopča zabila im se u dlanove puštajući krv.
⧿ Glaciela kristal! ⧿ bacila je ogrlicu u pravcu male vile.
Vila uhvati ogrlicu u letu i nestade.
⧿ Beatrisa ⧿ prosiktao je besno - platićeš mi za ovo. Tvoja smrt će biti spora i bolna.
Strgao joj je ogrtač sa ramena.Bea se nadala da će to uraditi, jer zaslepljen od besa nije shvatio da između njihovih dlanova nema više ničega sem krvi koja je kapala. Jače mu je stegla ruku.
⧿ Ne! ⧿ vrisnuo je osećajući vrelinu koja mu se slivala u telo ⧿ Nemoguće, ti imaš vatru u sebi!
Pokušao je da izvuče ruku. Bezuspešno. Magija njegovog oca u njenoj krvi nije popuštala.
⧿ Bea ubićeš me. ⧿ pokušao je.
⧿ Neću Arijane, vatra može otopiti led, ali će je voda ugasiti. Ne opiri se ljubavi, čim hladnoća nestane bićeš dobro.
⧿ Ali ti nećeš. ⧿ videla je suze u njegovim očima.
⧿ Dobro je, suze su dobre. ⧿ zaključila je ⧿ Zašto ne bih bila dobro? Kada vatra otopi tvoje srce, biće sve u redu.
⧿ Neće, ne razumeš, ⧿ zgrčio se od boli i očaja ⧿ od hladnoće Severnog kraljevstva, pored tog ogrtača štitila te je vatra mog oca. Kada nestane iz tvoje krvi smrznućeš se.
⧿ Dobro ⧿ odvratila je staloženo ⧿ onda ću ja umreti da bi ti živeo.
⧿ Neću to dopustiti!
⧿ Hoćeš, nemaš drugog izbora. ⧿ legla je pored njega i zagrlila ga.
Shvatila je o čemu je pričao kada se studen neprimetno uvukla. Postajalo je sve hladnije, a ona sve umornija. Oči su joj se sklapale.
⧿ Ne zatvaraj oči Bea! Molim te ostani sa mnom!
⧿ Ne mogu Arijane, moram otići prema toploti. Ovde je tako hladno…
Magija vatre polako je iščilela iz njenog tela. Prsti su joj se odvojili od njegovih.
⧿ Bea ⧿ jecao je držeći je u naručju ⧿ molim te reci nešto!
⧿ Ona je u nesvesti. ⧿ čuo je staloženi glas.
⧿ Borea,učini nešto! Molim te, ja ne želim da živim bez nje!
⧿ Ne mogu Arijane, pokušaću da je održim u životu. Jedina osoba koja joj može pomoći je tvoja majka.
⧿ Ista ona majka koja preti da će uništiti ljudski rod. ⧿ Dejzi mu je polako prišla ⧿ Hajde brate, imamo zadatak da obavimo.
⧿ Ne još Dejzi ⧿ odvratila je Borea ⧿ Arijane, nešto tvoje je kod mene.
Pružila mu je kristal.
⧿ Ja… ne mogu… oprosti mi, skoro sam te ubio.
⧿ Možeš i hoćeš. Bez vode nema snega ni leda moj prinče. Prestani da se bojiš i kristal neće imati moć nad tobom, već ti nad njim. Sem toga, sada imaš osobu koja će grejati tvoje srce. Dakle nema bojazni, a ja ću ostati lepa i mlada. ⧿ zašuštala je snežnom haljinom.
⧿ Osoba koja greje moje srce umire!
⧿ Arijane, vladaru zime, zašto ništa ne znaš o meni? Rekla sam ti da sneg štiti. Hladnoća je usporila Beine životne procese, ali ona nije mrtva.Ja nemam moć da je vratim, ali je mogu održavati u životu dok ne stigne ona koja može. Sve što trebaš da učiniš je da tvojoj majci vratiš veru u ljubav. Idi sada.
Borea se sagnula i uzela Beu u naručje. Nestala je u unutrašnjosti zamka.
⧿ Hajdemo Arijane, odavde joj ne možeš pomoći. ⧿ Dejzi ga je povukla za ruku.
⧿ Dejzi… ja… ⧿ zastao je ne znajući šta da kaže.
⧿ Meni ne moraš da se pravdaš. Ti si moj brat i znam kakav si.
⧿ Hvala ti. ⧿ nasmešio se ⧿ Kako ćemo do majke?
⧿ Pa letećemo, na krilima zmaja.
⧿ Ja nisam siguran da mogu…
⧿ Možeš. Očeva krv je skinula kletvu, ali nije poništila moć koju imaš. Borea ti je dala dve mogućnosti, vodu i led.
⧿ Ledeni zmaj bi mogao ozbiljno da našteti proleću… dakle vodeni.
Sklopio je oči i skoncentrisao se. Prvi put u svom životu kontrolisao je transformaciju. Dejzi je zadivljeno posmatrala velikog vodenog zmaja u kojeg se preobratio. Boja mu beše tamnoplava a vrhovi krljušti beli. Popela se na njegova leđa i oni se otisnuše u visine. Leteli su iznad oblaka.
⧿ Tamo ⧿ pokazala je rukom ⧿ spusti se.
Na ušću reke u more videli su dva zida. Jedan je bio od lave koja je šikljala iz utrobe Zemlje, drugi od kamenja i peska sa morskog dna. Zidovi su stajali jedan iza drugog,pokušavajući da zaustave pomahnitale morske talase koji su se valjali u njihovom pravcu. Ignis, Sani i Fol davali su sve od sebe da se voda ne prelije. Po njima se videlo da su na ivici snage.
⧿ Nemamo šanse ⧿ konstatovala je Dejzi ⧿ snaga te vode je ogromna. Ni snaga vetra neće je zaustaviti.
⧿ Oooo da, hoće. Drži se sestrice. Kada ti kažem izvuci neki ozbiljniji vazdušni vrtlog iz rukava.
⧿ Koliko ozbiljan?
⧿ Veoma, treba mi nešto snažno i brzo. Sada Dejzi siđi sa mojih leđa, umeš i sama da letiš.
Poslušala je. Vodeni zmaj se vinu u visinu. Okrenuo se nekoliko puta u vazduhu. Oko vrata mu nešto zasija poput zvezde.
Dejzi je shvatila. Njen brat je upotrebio kristal da bi se preobrazio u ledenog zmaja. Klimula je da shvata šta želi. Podigla je dlanove i dunula u njih. Između njenih prstiju stvarao se vazdušni vrtlog, postajao sve brži, dok nije dostigao brzinu tornada.
⧿Sada Dejzi! ⧿ čula je.
Dah ledenog zmaja sudario se sa tornadom, koji ga neverovatnom brzinom odnese do vode koja je besnela. Zamrzla se u trenu. Nekoliko kilometara leda sada je stajalo između uzburkanog mora i obale.
⧿ Ti bezobrazno derište! Zašto si to učinio? ⧿ Velika Majka je bila besna.
⧿ Zato što je vreme da tvoj bes prestane. ⧿ odvratio je Arijan.
Više nije bio zmaj. Sleteo je na ledenu uzvišicu. Rea je stajala na površini vode. Ruke su joj se grčile od besa. Podigla je nekoliko kilometara visok morski talas i poslala ga u Arijanovom pravcu. Bez imalo truda Arijan diže ruke i razbi talas u sitne kapi.
⧿ Misliš da si jači od mene?
⧿ Ne majko, ne mislim, ja sam tvoje dete i koliko god da si ljuta nećeš mi nauditi.
⧿ Zašto ih braniš?
⧿ Zato što su tvoja deca kao i mi.
⧿ Neposlušni su, arogantni, žele sve da podrede sebi… ⧿ slomila se.
⧿ Uspevaju li? ⧿ pitao je blago.
⧿ Ponekad. ⧿ uzdahnula je.
⧿ Takve si ih sama stvorila. Želela si biće koje može da ti parira. Imaš ga.
⧿ Ti si takvo biće oženio. ⧿ konstatovala je nabusito.
⧿ Jesam i spasila me je… po cenu svog života.
⧿Zar je mrtva?
⧿ Nije još ⧿ odvratio je, videla je suze u njegovim očima ⧿ skoro sam je ubio… i Dejzi… i Boreu… molim te, samo ti možeš da je spasiš…
Rea mu je prišla. Zagrlila je svog najmlađeg sina onako kako samo Majka Priroda grli svoja bića u stanju milosrđa.
⧿ Voliš li je Arijane? ⧿ pogled joj se susreo sa njegovim ⧿ Imaš iste oči kao tvoj otac.
⧿ Volim je i ona voli mene, mada to ne zaslužujem. Izgleda da su ljudska bića sklona tome.
⧿ Da ⧿ uzdahnula je ⧿ jesu i vreme je da im vratim ljubav… a i sebi.
Doletela je do svog muža.
⧿ Ignise da li ćeš ikada moći da mi oprostiš?
⧿ Voliš li me Rea? ⧿ zelene oči pažljivo su je posmatrale.
⧿ Uvek sam te volela.
⧿ Samo si bila tvrdoglava da to sebi priznaš?
⧿ Jeste.
⧿ Dobro. ⧿ rekao je jednostavno.
Privukao ju je u zagrljaj i poljubio. Njegovi vitki prsti nestali su u njenoj dugoj zlatnoj kosi. Vreme se zaustavilo, svet je utihnuo. Kako je bes Majke Prirode nestajao tako se sve vraćalo u normalno stanje.
⧿ Hajde Rea, vreme je da Arijanu vratimo njegovu ljubav.
⧿U pravu si.
⧿ Ali prvo da ja ocu vratim uslugu. - ubacio se Arijan.
⧿ Kakvu uslugu? ⧿ Ignis ga je gledao začuđeno.
⧿ Zar ti nije dosadilo da ne možeš kontrolisati transformaciju?
⧿ Jeste,veoma. ⧿ konstatovao je.
Arijan uze tanko sečivo i okrenu se Folu.
⧿ Brate,hoćeš li biti posrednik?
⧿Naravno.
⧿Ne razumem. ⧿ Ignis ih je gledao začuđeno.
Fol izvuče knjigu kožnih korica i poče čitati:
„Vatra i led kletvu mogu skinuti,
Oprezni moraju biti jer će stradati,
Trebaju nekog ko će ih upiti.“
⧿ Vatra i led uništiće će jedno drugo, ali zemlja ih oboje može sačuvati. ⧿ nastavio je ⧿ Zemlja je izolator, upija višak vode. Mada joj kora može biti zaleđena, u dubini joj živi vatra.
⧿ A moja deca su besramna. ⧿ promrmljala je Majka Priroda.
⧿ Jesmo majko, oprosti nam. ⧿ nasmešio se Fol ⧿ Voleo bih kada bi to uradili uz tvoju dozvolu.
⧿ Imate je… i Fole potrudite se da mi ne ubijete muža, sada kada sam ga vratila.
⧿ To je nemoguče ⧿ ubacio se Arijan ⧿ on je besmrtan, sama si ga takvim napravila.
⧿Arijane dete ovo neću ni prokomentarisati. Dejzi, Sani hajde da pomognemo Bei. Ostavićemo dečake, kada završe pridružiće nam se.
YOU ARE READING
Ledeni princ
FantasyZima je nestala. Ljubav je nestala. Hoće li upornost jedne devojke otopiti srce ledenog princa i spasiti zimu i ledeno kraljevstvo....