3. Bölüm

176 12 8
                                    

Beğenip yorum yapmayı unutmayın kuşlarım 💘
Sizleri seviyorum 💙

Çalan kapı ile Şevval kapıya yöneldi ve kapıyı açtı. Abisi ve yengesi gelmişlerdi. Şevval Maysa'yı görünce yüzüne kocaman bir gülümseme yerleştirip "hoşgeldin yenge" dedi.

Maysa'da aynı şekilde karşılık verip "hoşbuldum" dedi. "Şevval yeter ben bu kadar sarılmadım karıma"dedi. Maysa dirseği ile Ömer'i dürtünce iki kardeş gülmeye başladı.

"Kızım kim gelmiş" dedi Melek Hanım. Kapıdaki oğlunu ve kızı gibi gördüğü gelinini görünce yanlarına gidip "hoşgeldiniz oğlum , niye burada bekliyorsunuz geçin içeri" dedi. Ömer Maysa ile içeri girip salona geçtiler. Maysa bu sırada konağı inceleyip kendi konaklarının en az 2 katı büyüklüğünde olduğunu görünce küçük dilini yutmuştu. Sonuçta aşiretin yeni gelini oydu ve onun temizlemesi gerekiyordu.

Düşünceli düşünceli etrafı izleyen Maysa'yı gören Şevval yengesinin yanına gidip "Canını sıkma yenge Dilek , Aslı ve Berrak temizliyor konağı sen sadece kocanın özel isteklerini yapmak için girersin mutfağa" dedi ve kıkırdadı.

Maysa Şevval'e dönüp"birdiniz iki oldunuz siz benim başıma" Şevval kahkaha atıp "ayy yenge sen daha Ömür ve Hazar ile tanışmadın. Onlar istemede de yoktu. Şirkette sorun çıkmıştı."

"Anladım olsun sorun yok benim için."dedi Maysa, çekiniyordu.

Ömer tutup kolundan getirmişti onu ama şimdi ne olacaktı? Dini nikah olsa da resmiyette hiçbir şey yoktu.

Bu durumu en kısa zamanda Ömer ile konuşmalı idi.

"Kızım nasılsın annem?" Annem... Maysa duyduğu kelime ile gözleri dolsa da belli etmedi tebessüm etmeye çalışarak "iyim çok şükür Melek Hanım siz nasılsınız?" dedi Maysa.

"İyim kızım çok şükür" dedi Melek Hanım. O sırada içeri Hicran Yade girince herkes ayaklanmıştı. "Eehhh oturun eşek sıpaları daha o kadar yaşlanmadım ben." dedi Hicran Yade.

Herkes kahkaha atarken Maysa buruk tebessüm ile onları izliyordu. Hiç böyle bir aile ortamı görmemişti. Çok özenirdi böyle ailelere ve şimdi hayallerindeki ailenin gelini olmuştu. Berdel gelini olsa bile...

Maysa'nın durgun halleri Ömer'in gözünden kaçmasada birşey dememişti. Alışacaktı hem kendisine hem ailesine.

Ömür kahkahaları arasında "Yav Hicran Yade 67 yaşındasın gencim diyorsun" dedi ve gülmeye devam etti.

Hazar Ömür'ün kafasına vurup "oğlum yadem 18'liklere taş çıkartıyor sen ne diyon. Yade bakma sen bu ker'e maşallahın var" dedi.

Hicran yade Maysa'ya dönmüş baştan aşağı süzmüştü. Maysa bunu fark edince hemen kalkıp yade'nin elini öptü. "Hasgeldin kızım" dedi. "Hoşbuldum Yade" dedi çekingen bir şekilde.

Hicran Yade Ömer'e dönüp tekrar Maysa'ya döndü "Gel bakayım benim güzel kızım." dedi ve koltuğa oturup Maysa'yı yanına oturttu. "Kızım sen Ömer ile evlenmek istiyor musun?" dedi. Herkes merakla ikiliyi izliyordu.

Maysa kafasını eğip elleri ile oynadı. Evet Ömer'i beğeniyordu ama beğenmek evlenmek için yeterli değildi. Ömer bu hareket ile kaskatı kesilmişti. İçinden birkez daha lanet etti. Kabul etmemeli idi. Kendi kardeşi için Maysa'yı yakmışlardı. Engel olmalı idi ama çok geçti. Çünkü Maysa istemese de kabul etmişti.

Maysa derin bir nefes alıp "Yade ben evlenmek istemiyordum..." Ömer'in gözlerine baktı o an titredi ne idi Ömer'in gözlerinde gördüğü şey. Kırgınlık, acı, vicdan azabı neydi?

"Ama şuan istiyorum çünkü..." Herkes merakla Maysa'ya bakıyordu. "Yenge Acun'dan üç gün önce mi doğdun? Söylesene" dedi Ömür. "Lan sus yenge s n bakma buna söyle sen." dedi Hazar. "Abi susun yeter ya" dedi Şevval. Maysa derin bir nefes alıp"Çünkü ben Ömer'i seviyorum!" dedi.

İlk Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin