Sabah olduğunda Ömer uyanmış Maysa'yı izliyordu.
1 hafta önce varlığından haberi olmayan kız şuan hayatı olmuştu. Maysa'sızlığı düşünemiyordu Ömer. Çok sevmişti kimseyi sevmediği kadar kimsenin sevmediği kızı sevmemişti.
Maysa hafifçe yerinden kıpırdayınca Ömer Maysa'nın belindeki ellerini gevşetmiş rahat hareket etmesine müsade etmişti.
Maysa uyanmış uykulu gözlerle nerede olduğunu idrak etmeye çalışıyordu. Boynunda hissettiği nefes ile sağ tarafına bakınca Ömer ile uyuduğu aklına gelmişti.
"Günaydın Kara kızım" dedi Ömer. Maysa hafif tebessüm ile "Günaydın Ömer, saat kaç".
Ömer yan tarafında duran telefonu alıp saatine baktığında saatin henüz 8 olduğunu görünce kaşlarını çatmıştı.
"8" dedi Ömer. Maysa hemen yerinden kalkıp telaşlı sesi ile " Ne! Çok geç kaldım ya" dedi. Ömer anlamaz gözlerle Maysa'ya bakıyordu. "Neye geç kaldın yavrum hayırdır?" dedi.c "Kahvaltı hazırlamalıyım çok kızacaklar off !" dedi.
Ömer Maysa'nın kolundan tutup yatağa çekti. Yorganın içine sokup beline sarıldı ve iyice sokuldu karısına. "Birincisi kimse sana kızamaz , ikincisi niye bu kadar telaş yaptın, üçüncüsü bu evde işleri çalışanlar yapıyor gelinler veya kızlar değil tabi siz isterseniz yardım edersiniz." Dedi.
"Ömer ben bizim evde bütün işi tek başıma yapardım çalışan yoktu kuzenlerim veya yengelerim yardım etmezdi." dedi.
Derin bir nefes alıp anlatmaya devam etti "Yapmadığım zamanlarda cezalandırılırdım yemek yemezdim, dayak yerdim, hakaret duyardım ne bileyim çok kötü şeyler yaşardım... Bı an yine öyle olacak zannettim." dedi.
Ömer duydukları ile gerilmiş ve sinirlenmişti. Bunun hesabını en kısa sürede Özbey konağına soracaktı.
Daha da sarıldı Maysa'ya "hadi biraz daha uyu" dedi güven veren ses tonu ile. "Ama benim uykum kaçtı" dedi tatlı bakışları ile. Ömer dayanamayıp yanağını ısırdı. Maysa bu hareket ile sinirlenmişti hem küçük çocuk gibi ısırıyor hemde canını yakıyordu.
"Yanağımı ısırdın canımı yaktın" dedi resmen Ömer'i, Ömer'e şikayet ediyordu.
"Çok mu acıdı?" Maysa evet anlamında kafasını salladı. Aslında çokta acımamıştı hatta hiç acımamıştı! Ömer bu sefer yanağını öpüp "geçtimi kara kızım" dedi.
Maysa aklına gelen şey ile heyecanla nefes alıp konuşmak isteyince geçmişteki anıları geldi aklına.
Dün arka bahçede dolaşırken evin yanında atlar vardı. Biri çok hoşuna gitmişti ve ona binmek istiyordu. Fakat ata binmeyi bilmediği için vazgeçmişti. Dedesinin atları vardı ama onun binmesine asla izin vermezdi. İstediği zaman başka zaman der geçiştirirdi.
"Noldu"? dedi Ömer. Anlamıştı birşey olduğunu. Maysa tekrar heyecanla konuştu "arka bahçede dolaşırken evin yanındaki atları gördüm biri çok hoşuma gitti beyazdı ona binmek istiyorum" dedi.
Ömer duyduğu ile kocaman gülümsedi bahsettiği at Akkız'dı kendi atı Akkız'a Ömer'den başka kimse binemezdi hem Ömer izin vermez hemde Akkız izin vermezdi.
"Akkız benim atım benden başka kimseyi bindirmez bende bindirmem" dedi hafif sinirli sesi ile. Tabiki sinirlenmemişti amacı Maysa'nın tepkisini ölçmekti.
Maysa alayla gülümsedi "Bak ben nasıl biniyorum kocacım!" dedi sona doğru sesini baskın çıkarmıştı. Maysa'nın inatlaşması Ömer'in hoşuna gitmişti.
Bütün Mardin Ömer'in karşısında titrerken kendinen 8 yaş küçük karısı ona meydan okuyordu. "Öyle olsun bakalım" dedi ve kalkıp hazırlandı. O sırada aklına gelen ile Maysa'ya döndü ve "akşama kınan var gülüm haberin olsun" dedi. Maysa Ömer'e dönüp şaşkınlık ve yalancı kızgınlık ile "sağol valla ya söylemeseydin akşam öğrenirdim"dedi. Ömer yandan gülümseme ile Maysa'ya bakıp "normalde söylemezdim ama böyle çıkmanı istemedim misafirlerin karşısına." dedi. "Ne varmış halimde Ömer Bey?" dedi. "Fazla güzelsin ve ben seni böyle görmelerini istemiyorum" dedi. "He akşam çirkin olcam anladım peki" dedi Maysa. "Hayır gülüm ben öyle demek istemedim"dedi. Maysa dayanamayıp gülümsedi. "Hadi hazırlanmam lazım beni oyalama"dedi Maysa. "Peki hatun çıkıyorum" dedi ve odadan çıkıp şirkete gitti. Bu aralar çok ihmal etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşk
ChickLit*Berdel kitabı olsa dahi hiçbir şekilde kuma veya kadına şiddet yoktur! *"Ben o aileden kız almam" dedi Ömer. *"Kalbime de hayatıma da hoşgeldin güzel gözlüm" dedi Ömer. *"Hani tek damla gözyaşıma yakardın Mardin'i Ömer Ağa senin yüzünden ağlıyorum...