2.5 saat sonra~
Maysa uçaktan inmiş yıllardır beraber yaşadığı arkadaşının yanına gelmişti. Nasıl da özlemişti ama Ömür'ü. Olmayan kız kardeşi ailesi idi resmen bu kız onun. En zor anlarında bile onunla beraberdi.
Maysa Ömür'ü uçakta aramış ve İstanbul'a döndüğünü söylemişti. Ömür bu habere mutluluktan ağlasada kendini hemen toparlamış ve kalkıp hemen kek börek yapmıştı.
Ömür çaylarıda getirince oturup beraber hasret gidereceklerini düşünmüştü. Fakat Maysa içindeki fırtınayı daha fazla durduramadı. Ağlamaya başladı. Ömür biliyordu Maysa'nın berdel gelini olduğunu bugün düğünü olduğunu fakat işten izin alamıyordu. İşten çıkıp gitmek istesede bu mümkün değildi! Çünkü Ömür'ün özel kardeşi vardı ve ilaçları için para gerekiyordu.
Maysa ağlamaya başlayınca Ömür sıkıca sarılıp içini boşaltmasını beklemişti. Maysa'nın ağlamaları hıçkırıklara dönüşünce hafifçe kafasını kaldırıp Ömür'e "güvendiğim adam beni kuzeni ile aldattı." dedi. Ömür duydukları ile şok donmuş kalmıştı resmen.
Ömür Maysa'nın Ömer yüzünden döndüğünü öğrendiğinde kavga etmişlerdir ikiside birbirinden inatçı keçi olduğu için Maysa'nın anlık sinirle döndüğünü düşünmüştü. Fakat ihanet bambaşkaydı. Ömer Maysa'ya ihanet etmişti. Ufak bu kavga olsaydı konuşur ikna ederdi yuvayı bir anda yıkmak olmazdı ama buna ne Ömür ne de Maysa göz yumardı!
Ömür duyduklarının etkisinden ve çıkınca ayağı fırlamış "nasıl ya iyi de bu şerefsiz Ağa seni seviyordu" Maysa alayla güldü "sence sevse böyle birşey yaparmıydı Ömür?"dedi.
"Ama aklım almıyor Maysa dediği yaptığı şeyler çok başkaydı deden evden attı o korudu seni içinde kalmasın diye düğün yaptı." Maysa donmuş bir şekilde duvara bakıyordu.
"Bitti herşey bitti ölsem de affetmem herşeyi yutarım ama ihaneti asla!" dedi Maysa.
Ama bu yaptıklarına pişman olacaklardı.
"Mardin'e gidiyoruz Ömür." dedi Maysa. "Ne!" "Bu yaptığına pişman edeceğim Ömer ağayı" dedi.
1 saat sonra~
Çalan kapı ile Maysa kapıyı açmak için ayaklanmıştı Ömür mutfakta yemek hazırlıyor Maysa yol yorgunluğunu üzerinden atmak için duş almış uzanıyordu. "Ben bakarım" dedi Maysa.
Kapıyı açtığında karşısında gördüğü kişiler ile donmuş kalmıştı. Ne işi vardı burada!
Ömür "Maysa kim gelmiş?" demiş ve yanıt alamayınca kapıya gelmişti. Gördüğü kişi ile olduğu yerde donmuş kalmıştı. 3 yıl önce part time çalıştığı kafede gördüğü ve bir daha unutamadığı çocuktu bu. Ne işi vardı burada.
Maysa "Ne işin var senin burada Ömer Ağa" dedi. "Asıl karımın burada ne işi var" dedi Ömer. Ömür karşısındaki adama büyülenmiş gibi bakıyordu.
Ömür karşısındaki kadına 3 yılın hasreti ile bakıyordu.
"Sen nasıl bı adamsın ya! Kuzenin ile aldattın lan sen beni inandım, güvendim
ben sana" dedi. Ağlamak istemiyordu bu yüzden kendini olabildiğince sıkıyordu.Ömer kafasını hayır anlamında salladı "yok öyle birşey yapmam ben seni seviyorum." dedi. "Berdel yüzünden zorla evlendiğin karın" dedi Maysa. "Hayır zorla değil ilk gördüğüm andan beri Maysa'm dinle beni nolur, sevmesem bile kadınıma ihanet etmem yapmam" dedi. Maysa'nın gözünden bir damla yaş aktı ve hemen silip konuşmaya devam etti "gözümle gördüm Ömer öptün." dedi titreyen sesi ile artık engel olamıyordu. "Öpmedim Allah belamı versin öpmedim Delal bana çocukluktan aşık evleneceğimi duyunca deliye dönmüş.Ben atlar ile ilgilenirken bı anda geldi dudaklarıma yapıştı. Sen gördün o arada." dedi.
Doğru idi Delal bir anda öpmüştü Ömer zaten hızla kendinden uzaklaştırsada Maysa olanları görmüş ve gitmişti!
Maysa'nın kalbi sonuna kadar inanıyordu ama beyni 'ya yalansa?' diyor ve onu affetmesini engelliyordu.
Tam o anda Delal ve Şevval gelmişti. "Yenge abimin bir suçu yok doğru söylüyor" dedi.
Ömür Maysa'nın yanında destek vermek istercesine elini tutuyordu. Nedensizce inanıyordu Ömer'e.
Şevval Delal'in kolundan tutmuş Maysa'nın önüne getirmişti. "Anlat yoksa herşeyi halama anlatırım" demişti. Delal ağlayarak "Maysa ben özür dilerim, affet herşey benim suçumdu" dedi.
Maysa artık tamamen inanmıştı "seni ben değil Allah affetsin ben seni Allah'a havale ediyorum" demişti.
"Delal sen İstanbul'da kalıyorsun seni bir daha o topraklarda görmeyeceğim." demişti Ömer itiraz istemeyen bir ses tonu ile. Şevval "abi ben arabadayım" dedi ve aşağı indi.
Ömer Maysa'ya yaklaşmış "hayde yüreğim git al çantanı." demişti. Maysa kafa sallamış ve içeri girmişti. Ömür bi yandan çok mutluydu arkadaşı mutlu olacaktı. Ama yine bı başına kalacaktı üstelik karşısındaki adam yine gidecekti.
Ömür " Sende hazırlan" demişti Ömür'e. Yıllar sonra bulmuştu yüreğini yakan sevdasını bırakmazdı. Ona nasıl baktığını görmüştü. Ömür anlamayarak baktı. "Hadi hazırlan gidiyoruz." dedi Ömür. "Nereye gidiyoruz dedi " Ömür. "Evimize" "Herşeyi anlatıcam hadi hazırlan. " dedi. Ömür mutluluktan ağlayabilirdi fakat kardeşi vardı onu bırakmazdı.
"Kardeşim var onu bırakamam" dedi. "Oda gelsin bizimle" dedi Ömür. "Benim kardeşim özel bı çocuk ilaçları için çalışmam lazım" dedi. "Oda gelsin bizimle" "Ya hu adam sen beni anlamıyon mu?" "Anlamıyorum kızım hadi üçünüzde geliyorsunuz." Ömür kafasını peki anlamında sallamış ve gidip kardeşi ve kendisini hazırlamıştı.
3 saat sonra~
Karadağ konağında tatlı telaş devam ediyordu düğün iptal edilmemiş Maysa Şevval ve Ömür'ün yardımları sayesinde çabucak hazırlanmıştı.
2 saat sonra~
Düğün başlamış halay çekiliyor yemekler dağıtılıyordu. Herkes yemek yerken gelin ve damat ortada dans ediyorlardı. 'olacaklardan habersizce' müzik bitmişti gelin damat yerine geçerken patlayan silah ile herkes ayaklanmıştı. Maysa donmuş bir şekilde Ömer'e bakıyordu.
Ömer bir anda yere yığılmıştı. Maysa anında "ÖMER!" diye bağırıp kendini yere atmıştı. Ömer sırf Maysa üzülmesin diye zor çıkan sesi ile "acımıyor yüreğim ağlama, korkma." demiş ve kendinden geçmişti...
Bölüm sonuu.....
Ömer'im yapmaz dedim size ben.
Nasılsınız bakalım nasılsınız bakalım güzel kızlarım...
Yazarınız yarı yolda bırakıldı kalbi paramparça;)💔 ben mutsuz olunca Maysa'ya kıyamadım...
Sizleri seviyorum beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın...
bikarsliyazar takip etmeyi unutmayın...
🥺🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşk
ChickLit*Berdel kitabı olsa dahi hiçbir şekilde kuma veya kadına şiddet yoktur! *"Ben o aileden kız almam" dedi Ömer. *"Kalbime de hayatıma da hoşgeldin güzel gözlüm" dedi Ömer. *"Hani tek damla gözyaşıma yakardın Mardin'i Ömer Ağa senin yüzünden ağlıyorum...