Gdy razem śpicie

246 2 0
                                    

Lip Gallagher: Zawsze wtulasz się w niego, uśmiechając się przy tym przez sen.
Lip gdy pierwszy raz spałaś z nim w jego rodzinnym domu, obudził się przed tobą i zobaczył twój uśmiech, który uznał po czasie za jeden z najbardziej uroczych widoków na świecie. 

Ian Gallagher: Obejmuje cię i na dobranoc szepcze tobie słodkie słówka, bo chce byś miała same przyjemne sny i dobrze się wyspała.
Pewnego razu gdy pierwszy raz u niego nocowałaś, szeptał tobie czułe słówka gdy leżeliście po ciemku na jego łóżku totalnie zapominając, że w jego pokoju jest też Liam i Carl, których jego szept bardzo denerwował, a zarazem śmieszył. 

Carl Gallagher: Carl zawsze gdy zasypiasz na jego klatce piersiowej uśmiecha się i na dobranoc mówi ci jak bardzo się kocha. Całuje czubek twojej głowy oraz przeczesuje twoje włosy dłonią lub się nimi bawi, bo wie, że działa to na ciebie uspokajająco.

Mickey Milkovich: Mickey przed snem głodzi dłonią twoją talię, po czym przysuwa cię w swoją stronę i obejmuje cię szepcząc ci kilka czułych słów na przemian e składaniem krótkich, ale namiętnych pocałunków na twoich ramionach, bo wie, że zawsze szybko cię to usypia. 

Kevin Ball: Zawsze odsuwa się od ciebie na drugi koniec łóżka, ale po całej nocy jego wiercenia się na łóżku ostatecznie ląduje obok ciebie przytulając cię.

Shameless ~ PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz