İHTİRAS.

8.8K 322 63
                                    

Selamm, yb ile karşınızdayım önce ki bölümde iyi bir oranda okundu. Oy ve yorum atan herkese teşekkür ediyorum, sevgili okurlarım bu bölümden de oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmezseniz sevinirim.☆ Bu arada Oğuz ve Pusat'ın arasında ki bağ git gide güçlenecek. Pusat zaten aşık, Oğuz da hoşlanıyor ama bunun tam farkında değil. Zamanla hisleri gelişecek, artacak ve aşık olacak. Anlaşmaya göre zaten Oğuz Pusat'a ait ama Pusat ona rağmen Oğuz'a zorla dokunmuyor. Bu bölümde ilk smut sahnemiz olacak ve iki tarafında isteğiyle olacak. Zorlama bulunmuyor yani, bu arada kitap fazla uzun da olmayacak kısa da zaten yeni başladım ama en az 20 en fazla 30 bölüm olur, öpüldünüzz.♡

--

"Dar deliğin benim için böyle kasılıyorken, elbette sana istediğini vereceğim yaramaz oğlum."

İçimde ki git gite büyüyen heyecan körüklenirken yutkundum. Siktir.. benimle oynuyordu ve ben oyun kaldırabilecek durumda değildim, zihnim uyuşmuştu sanki. Kendimden geçmiştim. Kalçalarımı sabırsızlıkla penisine doğru ittirmemek için kendimi kasıyordum. İrademi koruyordum.
Bir eli arkamdan saçlarımı tutup usulca okşarken duymayacağı şekilde kısıkça mırıldandım, zevk hissettiğimi belli edip istediğini vermek istemiyordum.

Düşüncelerimin arasından sıyrılmama sebep olup, içimin daha da kıpırdanmasını sağlayan sesini duydum.

"Ne o, çok heyecanlı gibisin küçüğüm?"

Sırıttığını anlayabiliyordum ve saçlarımda gezinen elleri belimi kavradığında konuşmama fırsat vermeden beni kendine doğru çevirip, masada sırt üstü yatmamı sağlayarak refleksle araladığım bacak arama girmişti.

Penisi deliğime temas ederken içimde ki yükselen ateşi bir türlü bastıramıyordum. Kendimi tutamayıp

"Siktir.. hadi artık Pusat!"

Diye sızlanıp kıpırdandığımda ıslanmış deliğimin git gide artan libidom yüzünden sızdırdığını hissediyordum.

"Şş, babacığına ne istediğini söyle güzelim."

Kendisine itaat edilmesinden hoşlanan bir adamdı. Şuanda penisini beni daha da sabırsızlaştırmak için sürttüğü ve sızdırıp kasılan deliğime rağmen ona istediğini vermeyerek inatlaşacaktım.

"Bence ne istediğimi anlayabilecek kadar zekisindir babacığım, hm?"

Babacığım kelimesini bilerek bastırarak söylediğimde sırıttığını gördüm.

"Yalvar ki sana istediğini vereyim oğlum."

Yutkundum ve iradeli durmaya çalıştım. Tam yeniden itiraz edip damarına basacağım sırada kalınlığının ucunu deliğime ittirmişti. Yüksek sesle inlediğimde, üzerime doğru eğilip anlıma bir öpücük kondurmuştu. Yüzlerimiz hâlâ yakınken hafif kıpırdanıp boğukça inliyordum.

"Dayan güzelim, sadece ucunu soktum. Daha fazlasını istiyor musun hm?"

Dedikleriyle alt dudağımı ısırmış sesimi zapt etmeye çalışıyordum. Sikeyim.. fazla kalındı ve dar deliğimi zorluyordu. Pusattan önce hiçbir kadın veya erkekle cinsel ilişkiye girmemiştim. Sadece bir kaç sene öncesinde bir iki sevgilim olmuştu.

Düşüncelerim birbirine girerken sorusunu cevapsız bıraktığımdan sinirlenmiş olacak ki kendini aniden biraz daha ittirip, penisini çeyreğine kadar sokmuştu. Acı ve zevk karışımıyla inlerken omuzlarını
sıkarak kısık bir küfür savurdum.

"Sana kuralları yüz kez tekrar ettim ama anlamamakta ısrarcısın çocuk. Kural bir, efendim veya babacığım demek zorundasın. Duydun mu?"

Sözlerinin ardından içimde ki kalınlık haraketlenirken git gel yapmaya yavaş yavaş başlamıştı. Yutkunarak onayladığımı belirten bir mırıltı sundum.

TAKINTI. (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin