Prológus

905 28 5
                                    

Sage vagyok. Sage Listing. Georg Listing a bátyám neki van az hülye bandája a neve Tokio Hotel. 15 éves és az agyamra megy mindig. Én 11 vagyok most. 2001-et írunk most. Éppen egy magazint lapozgattam a szobámban amikor Georg bejön a szobámba. Kérdően néztem rá.
-Mit akarsz?-kérdeztem
-Sage ma anyuék nem lesznek itthon szóval jössz velem Billhez és Tomhoz -hadarta gyorsan
-Kizárt dolog-mondtam egy grimaszal az arcomon
-Muszáj-mondta Georg-Pakolj össze pár ruhát kérlek-mondta és kiment
Nagyot sóhajtottam és elkezdtem pakolni. Beraktam egy kockás pizsama nadrágot és egy fekete bő pólót. Holnapra pedig beraktam egy baggy jeanst és és egy bő pólót. Lementem és Georg már lent várt.
-Mehetünk?-kérdi
-Mehetünk-sóhajtottam fel
Megindultunk Lipcse utcáin. Mi viszonylag békés környéken lakunk. Felpattantam a deszkámra és előre suhantam mert tudtam merre laknak. Majd mikor oda értem leszálltam a deszkámról es bevártam a bátyám. Majd csengetett. Lepacsizott Billel Tommal és Gustával is én meg álltam ott mint a hülye mire mind odajött hogy megöleljen. Visszaöleltem őket mert nem akartam bunkó lenni. Majd bementünk és leültünk beszélni. Én elmentem átöltözni mert úgy komfortosabban éreztem magam.Igazából sokat beszéltek az zenéről én csöndben figyeltem őket.Néha néha elkezdtek zenélni is. Még mindig csöndben voltam amikor bekapcsoltak egy horrort. Tom mellet ültem aki az egyik jelenetnél annyira megrándult hogy kiöntötte az egész zacskó chispet az öléből pontosan az én ölembe.
-Uh bocsánat-mondta és elkezdte a a chipset lesöpörni az ölemböl vissza a zacskóba.
-Semmi baj-mormoltam neki
Mire befejezte a söpörést újból egy gyilkolos rész jött és most már letette a chipset a lába mellé.Belemosolyogtam a sötétségbe.Vége lett a filmnek majd megágyazotunk a kanpén és mind az öten ott aludtunk.Én szélén feküdtem melletem Tom  Tom mellet Bill Bill mellet Georg és Georg mellet Gustav. Gyorsan mély álomba merültem.

Reggel úgy ébredtem hogy Tom felém van fordulva kezét a derekamon pihenteti.Gyorsan leszedtem a kezét a derekamról úgy hogy ne ébredjen fel. Kimentem WC-re fogat mostam felöltöztem kifésültem hosszú szőkésbarna hajamat es lófarokba kötöttem majd visszamentem a nappaliba. A többiek még mindig aludtak ezért kimentem a konyhába ahol Bill és Tom anyukáját láttam éppen rántottát csinálni.
-Szia drágám mi a neved? Még nem láttalak itt nálunk-mondja mosolyogva
-Sage vagyok. Sage Listing. Georg húga-mondtam mosolyogva
-Áá értem kérsz rántottát Sage?-kérdi majd eltűnik a hűtőben valami után kutatva
-Nem köszönöm-mondtam-Inkább kérhetnék egy pohár vizet-mondtam mosolyogva
-Aha itt van-emelte fel büszkén a doboz narancslevet-Mit mondtál Sage drágám?Nem hallotam jól-mondja és rámnéz
-Csak egy pohár vizet kérnék-mondtam mosolyogva mire a többiek a konyhába léptek ásitva. Msr.Kaulitz  a kezembe nyomta a pohár vizet és elkezdte a fiúknak osztani a rántottát.Mikor befejezték az evést sorban megköszönték és visszamentünk a nappaliba. Georg és Bill valami videójatékot játszott Gustav és Tom pimpongoztak én meg olvastam egy könyvet. Délben muszáj volt egy kis ebédet ennem náluk de semmi kedvem nem volt hozzá.Délután zenéltek én meg a hangszórón ülve figyeltem őket. Van pár szám ami elnyerte a tetszésem de azért nem lesz a kedvencem.Majd ilyen 7 órakor elköszöntünk és haza mentünk Georgal. Megcsináltam az esti rutinom és ugyan azt a pizsomát vettem fel.Mosolyogva szedtem le róla egy chips darabot és dobtam ki a kukába.Este még egy kicsit olvastam aztán elmentem aludni.

Halii ez itt a prológus^^
Sage

What is Love?~Tom Kaulitz ff~Where stories live. Discover now